moet je nagaan.. ik heb bijna niets in huis ofnouja, heel veel soepjes en ingeblikte dingen, heb vanochtend ontbeten met een slaatje en n glas jusdeorange
misschien heb ik nog wel van die satestokjes van 29 cent in de vriezer
Balou_k
Geplaatst: 08-09-11 15:27
Myrthe_Yolto schreef:
moet je nagaan.. ik heb bijna niets in huis ofnouja, heel veel soepjes en ingeblikte dingen, heb vanochtend ontbeten met een slaatje en n glas jusdeorange
misschien heb ik nog wel van die satestokjes van 29 cent in de vriezer
Ik heb ook niks meer... Had nog wat noodles, die heb ik opgegeten. Waarna er een zak chips open werd getrokken. En dat allemaal omdat ik te lui ben om naar de supermarkt te gaan.
Ik moet mezelf inhouden om niet alle lekkere dingen in 1 keer op te eten haha K heb in de kast een schaaltje met snoepjes staan, en een zak chips in de keukenkast, en zoute sticks Hmmm Maarja dalijk word k moddervet als k dat iedere keer achter elkaar ga opeten
mwhahaha zo weird! De 2e huisgenoot hadden we nog helemaal niet gezien na zondag (toen we hadden ingericht enzo), we dachten dat ie dan pas volgende week zou komen ofzow xD Want we hebben em ook niet in de keuken ofzo gezien, en bij de wc ook niet. Bleek dat ie er al vanaf maandag gewoon was maar gewoon op zn kamer zat en 's ochtends om 6 uur de deur alweer uit ging (hij loopt stage in Nijmegen) Weirddd K zag em nu voort eerst weer, in de keuken xD
Ok. Ik wilde net knakworstjes gaan maken ... Maar het zijn er 10 in een blik en zoveel eet ik er never nooit op man. Ik kijken of het nog houdbaar was na openen, staat er het volgende op het blik:
"Na openen gekoeld bewaren (max 7*C), echter niet in geopend blik."
Ze bedoelen toch gewoon dat je de overgebleven knakworstjes in een afsluitbaar bakje in de koelkast moet bewaren, en niet in het blik waar ze inzaten. Dat heeft iets te maken met het tin in het blik ofzo wat vrijkomt als het geopend is.
1234
Geplaatst: 08-09-11 19:15
Ik heb nu maar Kip Kerrie Mihoen gemaakt xD zown kant en klaar maaltijd van de appie En als toetje een heerlijke fruitschaal met verse meloen, banaan, appel en aardbei lekkerder kan niet xD hahah
Dan was dat waarschijnlijk de reden dat ik zo'n 10 jaar geleden flink ziek ben geworden van een stel knakworsten Heb sindsdien er nooit meer 1 opgewarmd
nu weet ik ook iig dat je niets mag bewaren in geopend blik xD heb het nog nooit gehad dat ik iets moest bewaren uit blik, maar dan weet ik dat nu uit voorzorg
die heb k hier ook nog liggen xD Suikerwafels Mn vader had ze in mn koffer gestopt in het mom van: dan heb je daar ook wat lekkers Maar ik vind ze niet echt meer lekker xD/
Ohw oliebol ik had nog gebakken aardappelpartjes, die over waren van gister Hoe lang zijn die houdbaar in de koelkast in afgesloten bakje?
das wel laat dan Ik had tot 16:00 school. Morgen gaan we naar Burgers' Zoo Zo leuk! Gewoon voor school 1 keer per week minimaal naar Burgers Zoo, Apenheul, of andere dierentuinen