@LHO: Als je de nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen moet je het maar zeggen hoor!
@Holly: Ik zag jou idd ook voorbij komen in het hyperventilatie topic! Ik ben altijd al een stresskip geweest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LHO schreef:Waargenomen met Chrome, resolutie 1440x900Layout is wel strak en zakelijk, dat ligt mij wel. Ik had zelf de strepen niet op de achtergrond gedaan. Maar ik zet ook mn frisdrank niet in de koelkast; kwestie van smaak
Leorah schreef:Dank je voor de tips!
holly, het kwam eigenlijk omdat ik mijn zadels voor de verkoop altijd netjes schoonmaak en poets en terwijl ik daarmee bezig was, bedacht ik me dat er ook al paarden-dekenwasserijen bestonden, waarom dan niet ook een lederwaren-schoonmakerij.. De meesten ervaren het als een rotklus, en daarnaast hebben grotere stallen vaak weinig tijd voor dit soort dingen, terwijl het wel degelijk belangrijk is dus zodoende het idee. Ik ben heel benieuwd of het gaat lopen, ik ben eigenlijk vandaag pas met wat reclamewerk begonnen.
LHO ik ga met de tekst bezig! De "statistiekvlek" die krijg ik er niet af op de 1 of andere manier. Ik heb nu een belstat teller in beeld, maar er staat inderdaad nog een andere vlek van iets dat ik er weer af wou halen, maar dat wil niet. Ik ben dus een leek op website-bouw gebied en dit is met een standaard sitebuilder gebeurd. Zo wil ik er ook graag een mooie header boven hebben, maar ik heb geen idee hoe zo iets te maken is en hoe het er vervolgens in geplaatst moet worden helaas. Ik moet helemaal vanaf nul beginnen hiermee (zonder startkapitaal) dus ben ik wat beperkt voor wat betreft de lay-out.
LHO schreef:Ik ben zelf geen heel groot fan van kant en klare webbuilders..Het resultaat is vaak niet geheel je-van-het, en de vindbaarheid is ook niet alles