wat kan ik eigenlijk verwachten bij een tweede gesprek?
kensha
Geplaatst: 15-09-10 09:21
SaNNeS88 schreef:
wat kan ik eigenlijk verwachten bij een tweede gesprek?
Dat ligt eraan hoeveel gesprekken er nog komen als dit de 2e en laatste gesprek is dan zullen ze meestal vast vragen naar wat jij van het bedrijf zal verwachten, hun groei, hoe jij in het bedrijf wilt ontwikkelen en eventueel de salaris.
Mijn 2e gesprek ging over de arbeidsvoorwaarden, salarisindicatie, ontwikkeling en verdere diepere bespreking van de functie. Toen kreeg ik ook dus te horen dat ik was aangenomen Heel vaak bij een 2e gesprek ben je wel aangenomen
Bij mijn 2e gesprek gingen ze dieper in op het eerste gesprek. Dus echt 'je zei dit, hoe bedoelde je dat', jouw toekomstvisie (wat verwacht je van je toekomstige werkgever, wat is jouw tienjarenplan, etc.), verwachtingen, hun verwachtingen, ze zullen je cases geven ('als dit en dit gebeurt, hoe reageer jij dan?'). Sterke en zwakke punten zijn bij je eerste gesprek al bevraagd neem ik aan? Geef nu dan oplossingen voor je zwakke punten (ongevraagd ook dus als ze iets willen weten van hoe je reageert, zeg jij als je aangaf een stresskip te zijn iets van 'ik probeer toch mijn hoofd koel te houden door zo en zo te reageren', dan geef je aan goed in te gaan op wat je eerder zei).
Net gebeld door Secretary Plus (sta ik ingeschreven) en ze hadden een leuke vacature voor me, junior office manager voor 40 uur. Ze ging me voorleggen bij het bedrijf dus nu maar duimen dat het iets wordt!
Net gebeld door Secretary Plus (sta ik ingeschreven) en ze hadden een leuke vacature voor me, junior office manager voor 40 uur. Ze ging me voorleggen bij het bedrijf dus nu maar duimen dat het iets wordt!
Ik duim mee!
Cowgirl
Geplaatst: 15-09-10 15:17
Ik had vandaag mijn assesment bij unive. En gelijk to the point : het ging niet goed. Mijn rollenspel ging niet goed. Ik kwam daarbij weer op het oude probleem terecht dat ik me heel moeilijk kan inbeelden in zoiets en ik was veel te zenuwachtig. Als ik nou een pc voor me had en gewoon kon doen als echt was het zeker beter gegaan. Verder moesten we een e-mail schrijven aan de hand van een klacht en ze vonden mijn mail te kort. Moest ook met de hand geschreven worden in foutloos nederlands.
De selectie was ongelooflijk streng. We stonden met 6 man buiten te wachten op de uitslag of we verder zouden zijn. Hieronder bevonden zich mensen die al ervaring op een callcenter hadden en iemand die net klaar was met de opleiding tot piloot (ja geen piloten nodig op dit moment). En we waren allemaal niet door! Bij de een was het het rollenspel, de ander de e-mail en van weer een ander werd gezegd dat ze de werkdruk niet aan zou kunnen. Nou ja we waren allemaal erg verbaasd en gaan nu dus maar weer verder zoeken.