En idd, mijn ouders hoeven nu ook niet voor wedstrijden te betalen etc dus scheelt wel.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

gaaf hoor! Lightielight schreef:_karin_ schreef:Dat dicht het gat echt niet hoor Lightielight! Scheelt wel natuurlijk, maar zoals Aster zegt, dubbele programmakosten lukt wel hoor!
@Loveskyra, geen idee eigenlijk, lijkt me heel lastig.. ook voor je hostfamily enzo. Mensen nemen sneller iemand voor 5 maanden e.d.
Heb jij mij horen zeggen dat dat het gat dicht? Ik geef alleen aan dat je wel wat geld kunt "besparen"... ik heb nu een kind in Nieuw Zeeland zitten dus ik weet precies wat de kosten zijn..........

(hollandse dingetjes en ik koop zelf nog wel wat).
. Toch wel krapjes
. 

_karin_ schreef:Dat is echt geen raar bedrag hoor Hannah, geld vliegt er doorheen daar.
Zeker als je zoals ik besluit om bijvoorbeeld een snowboard mee naar huis te nemen en voor prom een belachelijk dure jurk te kopen.
lol

Lightielight schreef:Ligt er aan wat je zelf moet betalen, wat ik zo van mijn dochter begreep is dat zo ongeveer ALLES.....mijn man heeft vroeger een jaar in de VS gezeten en daar in het gezin was het toch anders...hij was lid van het gezin dus als het gezin uit eten ging werd dat gewoon betaald...... nu moeten we dat dus zelf betalen......
Ik vind het netjes Aster als je met dat bedrag uitkomt!