Ik wacht op de da, mijn bevangen shetje loopt slechter dus ik hang al weer aan de telefoon
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

vakantie
capopjekop schreef:SuusJa schreef:
Dan moet ik daar werken , hamburgers bakken voor La place, dus kom er maar eentje halen![]()
![]()
edit: kristel heb je ook nog foto´s van gala?? Want je moeder had ook nog een foto van mij gemaakt
Hoe kom je daar terecht
Ik zet ze morgen op de pc dan stuur ik ze wel
roxiie schreef:Vief, die spring foto is echt mooi!!
Ik verveel me, weet echt niet wat ik met m'n tijd moet,

capopjekop schreef:@ Suus: Ja ze is al een tijd hoefbevangen en staat al het hele voorjaar zonder gras en op streng dieet, het ging beter en nu gaat het weer slecht, maar ik las net over magnesium te kort en de symtomen zijn net grietje dus ik laat dadelijk bloed prikken en hopelijk heb ik dan de oorzaak gevonden
Marlies en ik gaan nog wel x avondje naar Malgrat denk ik, naar de QK, das echt leuke discotheek daar! Welk app zit je ? Toch niet in Bellamar?
Daar zaten wij vorig jr en dat was een draaaaaama, echt!
Ik zal de catering verzorgen haha
Kga nu zo lekker paar uur met Cin het bos is, heerlijk
Volgens mij blijft t weer ook redelijk of niet ?
roxiie schreef:Een klasgenoot van me was er ook al heilig van overtuigd dat ie geslaagd was. Tja.. als je voor Wiskunde heel erg goed staat en je examen vervolgens thuis nakijkt m.b.v. je kladblaadje waar al je antwoorden opstaan, kun je zelf al best snel uitrekenen of je het gehaald hebtIk snáp iets niet hea, ik hoorde zo straks op Slam FM; Jaa we willen graag weten of je bent geslaag laat t ons weten via mail, sms of telefoon belt er zo'n meisje, jaa ik heb een 9 op wiskunde..
En zo waren er nog wel meer, maar hoe kunnen ze dat nou weten

Moet ik toch ook maar eens een keer gaan doen. Ben tot nu toe nog niet verder gekomen dan Nederland, België en 1x Duitsland
Ach ja.. dit jaar lekker naar Ermelo voor de KNHS Zomerinstructieweken en dat is ook harstikke leuk

Heb mijn camera nog niet zo lang 

fury_berber schreef:Zo gala
Morgen met vriendinnen naar Vlieland, héérlijk even uitwaaien en natuurlijk even rijden haha!
Veel plezier voor degene die naar Spanje e.d. gaan hee! Das erg leuk!!
) en ik heb nu vreeeeeeeeeselijk zere voeten maar het was ontzettend gezellig en leuk