Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Rianne_ schreef:Hoezo Evelli? Je had het toch net nog over je werk?
Chubby schreef:Denk je dat er iemand uit het raam zit te kijken in wat voor auto je aankomt Falona?
WenK schreef:Chubby schreef:Denk je dat er iemand uit het raam zit te kijken in wat voor auto je aankomt Falona?
Eerlijk???? Hier bij sommige functies wel...![]()
Zelf zou ik me er niet al te druk om maken (maar tja ik moet het nog met het OV doen
) en anders kan je altijd nog een straatje verderop parkeren.
Heb er de hele ochtend/middag over gedaan
was even m'n inspiratie kwijt na gister. WenK schreef:Een andere keer een meisje (excuus: vrouw) in een roestig en vies opeltje. Vrouwtje was wel aardig, baas was niet helemaal overtuigd maar hij zei: "als ze in zo'n ding rondrijd kan ze nooit het perfectionisme hebben wat ik zoek."
Nimue schreef:Kristie schreef:Ik meld me ook even
Ik ben nu 4de jaars aan de Sociaal Pedagogische Hulpverlening, en ga één dag per week naar school.
Ik ben momenteel op zoek naar een bijbaantje voor ongeveer 2-3 dagen per week. beetje flexibel
Heb me ingeschreven bij studentenwerk.nl en speur het internet af, heb tot nu toe nog niet echt wat gevonden, veel werk voor 32 uur per week, of werk waarbij je ook in de weekeinden moet werken.
Ik ben dus echt op zoek naar baantje voor door de weeks, het liefst 'richting' de ouderenzorg.
Ik ga weer verder zoeken
Misschien is de thuiszorg een idee? Dat is heel flexibel qua werktijden, over het algemeen niet in het weekend en je komt bij oudere mensen over de vloer. Natuurlijk is het vooral schoonmaakwerk, maar wel een mooie manier om ervaring op te doen als echte werknemer in de zorg, en om eventueel bij een bedrijf binnen te komen.
poes schreef:Dank je ik vind het erg spannend en ben zooo blij