Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

eefangel schreef:ik ben nog steeds niet klaar met samenvatten van geschiedenis
en ook van economie moet ik nog 14 hoofdstukken...
gaat op zich wel lukken,
maar dan moet ik het ook nog leren...
HELP?!
Moet heel economie nog doen maar eerst dat rottige geschiedenis en dan M&O. Maar daar sta ik een 7.4 voor en dat vind ik bestwel leuk
. En ik wil nog een examen Engels maken! Alytje schreef:_isaatje_ schreef:hé alytje op welke school in Groningen zit jij??(ik neem aan dat je in Groningen op school zit..)
Ik zit op het Maartens College (leuk leuk) Maarja dat was lekker dichtbij in Haren. Waar zit jij op school dan?
En fury_berber, waar zit jij op school?
Niseyra schreef:Ik zit trouwens ook in Groningen op school, op het Noorderpoort aan de Verzetsstrijderslaan
Annelous schreef:Hoe gaat het bij jullie met engels?
Je mag toch 1 onvoldoende buiten en 1 in je profiel halen? Niet 2 in je profiel toch?
Ik ga Engels nooit halen
En vandaag zit ik er ook nog aan vast 
Hopelijk snap ik er vandaag meer van, heb gister alles opnieuw zitten leren daarvoor! 
Was echt super gezellig
Dat gemeenschappelijk wiskunde wat niet in je profiel zat hebben wij in de 4e al afgesloten....
Ik heb vertrouwen in jullie!!
haha)
). Vind ik opzich wel handig want bij sommige dingen is het echt zo van oja dat zat zo! En veel weet ik antuurlijk nog wel maar het word allemaal net ff opgehelder. Donderdag ofzo wil ik gaan beginnen met examens oefenen.
Shannie schreef:Mijn boeken heten Nectar... Dus dat heb ik niet..
Dus ik ga maar lekekr verder met alles doorlezen
haha). Maar wat mij betreft hadden er wel samenvattingen ingemogen
Mijn vader is dierenarts dus die weet ook wel heel veel