Blij voor je Fargo!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:Mijn werkgever heeft het minder goed geregeld wat dat betreft had dus voor 15 maart moeten horen betreffende contract verlenging.
Marcella schreef:Kans is inderdaad groot dat er verlengd wordt, maar ga er niet van uit aangezien je dan goed zit. Ze hebben nl. ook behoorlijk wat moeite om mensen voor die locatie te vinden en werkgever zit daarbij in Venray, maar werk in Hendrik Ido Ambacht en ze vergoeden geen kilometers als je op kantoor moet komen.
Marcella schreef:Ach weet nu ook al dat als ze verlengen gewoon voor de 2de keer een 0-uren contract geven, maar daar ga ik natuurlijk niet mee akkoord gezien ik best wat uren werk in de week.
En best kans dat gewoon weer het hele contract niet rechtsgeldig is net als vorige contract.
Trouwens wel nu een rooster gekregen voor 4 weken vooruit.
milatje schreef:Marcella schreef:Ach weet nu ook al dat als ze verlengen gewoon voor de 2de keer een 0-uren contract geven, maar daar ga ik natuurlijk niet mee akkoord gezien ik best wat uren werk in de week.
En best kans dat gewoon weer het hele contract niet rechtsgeldig is net als vorige contract.
Trouwens wel nu een rooster gekregen voor 4 weken vooruit.
Ik kom even uit mn meeleesmodus gevallen maar als jij structureel over een langere tijd een bepaald aantal uur werkt moet je die ook op contract krijgen. Hoeveel weken dat precies zijn weet ik niet uit mijn hoofd. Maar daar is een wet voor.en 0 uren contracten zijn verboden vanaf juli dit jaar.
Succes iedereen verder met solliciteren.
Marcella schreef:Dan zal 6 maanden aan een gesloten werken ook wel voldoende zijn.![]()
Laatste week van de planning zijn de laatste dagen buiten contract (t/m 19 april en einde contract is 15 april). En ben dus ook nog buiten contract ingepland.