Het gaat over rare sprookjesfiguren en een verwend rijkelui's kindje van 12 wat met een butler op zoek gaat naar iets maar ik weet nog niet wat want daar ben ik nog niet
Mijne godsdienst, ik denk dat iedereen wel weet wat voor een personen daarbij horen
Ze is wel heel lief hoor, als je het moeilijk hebt met een onderwerp bij godsdienst (bijv. de dood) mag je in de aula gaan zitten en een ander vak gaan doen
Welkom Yael! Mijn mentor geeft ook natuurkunde haha dat is wel handig susan ik heb morgen 2 toetsen nl tekstbegrip en een rekentoets
Dropsleutel
Geplaatst: 30-10-14 23:25
Succes met al jullie toetsen en proefwerkweken ! Net terug uit de Efteling, onwijs leuk. Wel ook leuk dat ik niet voor mijn 3 toetsen morgen geleerd heb. Enorm balen dit weer .. Mijn mentor geeft economie. Wat een stomme man
esli14
Geplaatst: 30-10-14 23:27
Haha toevallig Julia! Succes morgen! @susan fijn dat dat mag! @floor oeh dat is niet handig ga je nu nog leren?
Nee, ik ben helemaal op. Als ik nu nog leer heb ik het gevoel dat ik morgen nog minder weet. Had dinsdag en woensdag wel al geleerd, maar hier krijg ik toch altijd wel een angstig gevoel van ...
Pff, ik zie het even niet meer zo zitten . Serena is nog steeds aan het schuren, haar hele manenkam is opgezet, t stikt van de wondjes, de manen zitten vol met schilfers en hangen wat als treurige slierten langs haar nek. Heb haar vandaag proberen in te smeren met iets jeukstillends, maar dat vindt ze vreselijk, en ik ook. Ik stink er nog steeds na en het droogt mijn handen uit. Serena is duidelijk ook niet happy...