L_isaa schreef:kimberly1995 schreef:Wat heb je met een N-term van 1,0 Lisa?
Ik denk dan 6,1! Maar de 'n term ligt bij Duits meestal niet zo hoog! Een voordeel: NOOIT meer duits
Ik word echt pleuresagressief, bij een N-term lager dan 0,6..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
L_isaa schreef:Sunneva schreef:Awh sorry!Ik weet niet, de vraagstelling was vaak onduidelijk waardoor ik op m'n intuïtie af moest gaan en daar houd ik nooit zo van
Haha ik had denk ik gewoon pechga me er niet te druk om maken!
[/quote]
denk over dat tekst 4 vaag was... Vond ik een rare tekst. En voor mij was het te lang, maar kan ook komen doordat ik sloom ben.[/quote]
krijg er dus hopelijk nog wat puntjes bij! Engels vond ik heel goed te doen, nu alleen nog even wachten tot het 5 uur is. wachten duurt langgggg
kimberly1995 schreef:Mijn klacht:
Allereerst was het examen te lang. Om alles goed te verwerken, had je niet genoeg tijd.
Tekst 4, 8 en 9 waren te moeilijk.
Bij vraag 4 kunnen kreative en melancholische mijn insziens ook omgewisseld worden.
Bij vraag 25 wordt volgens mij antwoord D ook in de tekst genoemd.
Bij vraag 38 moet alinea 4 ook kunnen
Vraag 40 is onduidelijk. Ik dacht dat ze bedoelden hoe ze aan de financiëring van de sport kwamen en heb dus "unternehmen ... investieren" opgeschreven.
2012 n-term 1,4 en 2011 weer 0,0 afwachten dusmonikje schreef:kimberly1995 schreef:Mijn klacht:
Allereerst was het examen te lang. Om alles goed te verwerken, had je niet genoeg tijd.
Tekst 4, 8 en 9 waren te moeilijk.
Bij vraag 4 kunnen kreative en melancholische mijn insziens ook omgewisseld worden.
Bij vraag 25 wordt volgens mij antwoord D ook in de tekst genoemd.
Bij vraag 38 moet alinea 4 ook kunnen
Vraag 40 is onduidelijk. Ik dacht dat ze bedoelden hoe ze aan de financiëring van de sport kwamen en heb dus "unternehmen ... investieren" opgeschreven.
Precies dit. Alleen bij vraag 4 kon ik kreative en melancholische het verschil wel uit de tekst halen maar kan inderdaad ook omgewisseld worden! Heb ook al geklaagd over te weinig tijd.
natuurkunde gaat maandag ook een groot feest worden. Is ook niet mijn sterkste vak! Wat heeft iedereen volgende week?
en verder Wiskunde en Engels jesss_amigo schreef:De n-term verschilt echt enorm per jaar. Vorig jaar 0,0!2012 n-term 1,4 en 2011 weer 0,0 afwachten dus
Ze rekenen wel raar trouwens. Ik had 23 punten, hun zeggen tussen 4,8 en 5,8
Maar als ik 23/42 x 9 + 1,0 doe kom ik op 5,9