Ik ook maargoed lig o liever in bed bij mijn lieve vriendje (hij is nu bij mij, wonen nog niet samen)
Ah hier net ook even inkak moment. Straks nog uur naar huis rijden.... kijk er wel tegenop. Iemand suggesties?
Ik vind het heerlijk om straks alleen me bed in te kruipen woonde hiervoor samen en dan ging ik net naar bed, sliep ik 2 uur ging me ex eruit. was ik ook weer klaar wakker Raam open, muziek hard aan miesjex! zo kom ik altijd thuis
Jep muziek staat gereed! Even nog vol houden. Vind het altijd wel link te gaan rijden als me ogen bijna dichtvallen
is ook gevaarlijk, vooral als je nog zo'n eind moet!vooral geen verwarming aan doen, dat is echt vragen om nog meer slaap... althans bij mij wel
Merk ik idd ook als ik mn verwarming. Aanzet wordt ik ook slaperig! ging even cliënt voor de gek houden (kan zij wel tegen hoor!)
Haha lachen is dat. Ik heb gisteravond tot half 1 nog spelletjes gespeeld met 2 heren die dachten ook dat ik een grapje maakte toen ik t voorstelde
Hier begin rustig, af en toe maar kijken of mijn pieper het nog wel doet Maar heb gisteren (7/3) nieuwe telefoon gehaald dus vermaak me wel
Nog een uurtje en ik mag naar bed...eventjes slapen en dan ga ik weer proberen of ik op mn paard kan blijven zitten
En is het nog gelukt om te blijven zitten?Hier weer 1/2 en dan zaterdag/ zondag ook weer.Nooit fijn zo kort op elkaar.