Net dus rijles gehad, ging hartstikke fijn. Heel mooi natuurlijk, maar wel jammer dat het op het examen er dan niet uitkomt. Hopen dat ik mijn zenuwen volgende keer onder controle houd.
Dominique_96
Geplaatst: 16-07-14 17:16
Rijles gaat echt zo lekker de laatste paar keren Kijken gaat goed, snelweg gaat goed, rotondes gaat lekker Geeft altijd zo'n voldaan gevoel als het allemaal goed gaat
Oef, eindelijk heb ik mijn volgende les kunnen plannen. Is wel pas volgende week en ik heb dus een maand geen rijles gehad. Instructeur heeft zich uitgebreid geëxcuseerd, maar ik baal er toch een beetje van. Je betaalt er genoeg centjes voor.
Ja klopt de 29ste Ik heb nu 14,5 uur gehad. Ik heb eigenlijk steeds les van 1,5 uur en soms 1 uurtje. Heb gister eindelijk heel het theorie boekje uitgelezen en maak steeds oefenvragen + examens op de cd, maar zak heel de tijd Terwijl ik naar mijn idee de stof gewoon goed begrijp.
Ik heb ook een examendatum gekregen! 4 augustus mag ik op. In eerste instantie moest ik pas 2 september op maar ik vertrek 28augustus naar t buitenland voor stage dus dat ging niet. Nu hadden ze me geruild met iemand Nu hopen dat ik in een keer slaag anders moeten we hopen dat ik nog een spoedexamen kan aanvragen. En als dat niet lukt kan ik pas in januari afrijden..
Hier een druk weekje Ik had maandag alweer een geslaagde voor de brommer, gisteren maar liefst 3 geslaagden voor de motor en vandaag en morgen nog een brommer examen. Die van vandaag gaat mijn collegaatje doen en ik ben helaas een dagje vrij om de crematie van mijn oma bij te wonen.
Had net les. Ging opzich weer goed alleen ben ik te voorzichtig maar ook weer niet. Ga op plekken waar ik niet langzaam hoef te rijden langzaam rijden maar eigenlijk ben ik ook weer niet te voorzichtig want ik kijk te weinig achterom en in mn spiegels.... Gek word ik ervan!! Terwijl ik het wel gewoon weet.
MachoPablo
Geplaatst: 24-07-14 10:06
Yvank_ schreef:
Is een andere rijschool niet een optie voor jou? Hoevaak ben je nu gezakt?
4x zelfs met faalangst zak ik nog, Zit door me ouders ook enorm druk op ik hoef rijbewijs toch al niet..