Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Het stond er 8 minuten voor de deadline op

Nanno_123 schreef:pff moet nog steeds 3 cijfers terug krijgen..
heb een 7,5 voor 't project, dus ruziemaken: gewoon DOEN!! haha
een 6,3 voor bestuurlijke kaart
en voor nederlands 1 onderdeel onvoldoende en de andere 3 voldoende, staat dus wel een onvoldoende op mn lijst, maargoed kan dit heel vaak herkansen dus ben al erg tevreden dat ik maar 1 onderdeel hoef te herkansen.
ze houden met heerlijk in spanning met die laatste drie cijfers, hoop zo erg dat ik niks hoef te herkansen maar dat zit er niet in ben ik bang!
vandaag eerste week nieuwe blok gehad, pittige vakken niet normaal! keten en systeemmanagement, beleidsprocessen, economie en sociologie.. HELP!!
_Judith schreef:Netjes! Waar was het verslag voor?
Ronaa94 schreef:Hier iemand ooit van het achttallig stelsel gehoord?vandaag voor het eerst gekregen en was in het begin chinees voor mij maar werd daarna iets duidelijker gelukkig
Weet nu wel hoe onlogisch tellen kan zijn voor sommige kinderen, en dat wilde onze docent bereiken haha
Met behulp van een klasgenoot
Lastig..
Ik heb helemaal niet iets aan persoonlijke dingen moeten doen ofzo, enkel een gesprek met m'n SLB'er aan het begin van 't jaar ..
Dat is ook weer zoiets, snap er helemaal niks van. Terwijl het juist het vak is wat met de beoordeling super lastig word.
Ik zeg nu maar gewoon wat ik kan verbeteren en waar ik bij moet opletten
_Judith schreef:Oh dat is helemaal vervelend. Gelukkig heb ik wel fijne docenten *afkloppen*
Hoe kun je in gódsnaam bij jezelf kansen en bedreigingen aangeven?Ik zeg nu maar gewoon wat ik kan verbeteren en waar ik bij moet opletten
Ik heb maar wat gelúld, zie wel wat ze ermee gaan doen 
Goldwynn schreef:Nanno_123 schreef:pff moet nog steeds 3 cijfers terug krijgen..
heb een 7,5 voor 't project, dus ruziemaken: gewoon DOEN!! haha
een 6,3 voor bestuurlijke kaart
en voor nederlands 1 onderdeel onvoldoende en de andere 3 voldoende, staat dus wel een onvoldoende op mn lijst, maargoed kan dit heel vaak herkansen dus ben al erg tevreden dat ik maar 1 onderdeel hoef te herkansen.
ze houden met heerlijk in spanning met die laatste drie cijfers, hoop zo erg dat ik niks hoef te herkansen maar dat zit er niet in ben ik bang!
vandaag eerste week nieuwe blok gehad, pittige vakken niet normaal! keten en systeemmanagement, beleidsprocessen, economie en sociologie.. HELP!!
Mag ik je vragen wat je studeert? ^^
Je nieuwe vakken klinken alsof ze ook in mijn opleiding kunnen thuishoren, al zal het ongetwijfeld onder een andere naam komen XD.
Anoniem schreef:sorry meiden, ik moet me even uiten, want ik snap het gewoon echt niet.
Ik ga achterin zitten en 'vriendinnen' lopen mee, maar die gaan de rij voor me zitten. Terwijl er wel plek is voor 4. Daarna komt een andere 'vriendin' binnen en komt wel naast me zitten. Dit omdat er geen plek was naast een ander meisje. Zegt dat andere meisje 'waarom kom je niet naast mij zitten???!!'. en jahoor... gaat ze verkassen. Met als gevolg dat ik weer alleen zit... Word daar echt moe van.. snap dat niet.. Ik praat gewoon normaal tegen ze en toon interesse, maar vanuit hun komt bijna helemaal niks...
Erg frustrerend.. en doe echt mijn best om interesse te tonen naar ze, maar wil blijkbaar niet baten..
Hoe is het bij jullie??
Nanno_123 schreef:Goldwynn schreef:Mag ik je vragen wat je studeert? ^^
Je nieuwe vakken klinken alsof ze ook in mijn opleiding kunnen thuishoren, al zal het ongetwijfeld onder een andere naam komen XD.
ik studeer integrale veiligheidskunde, en jij?
recht heb ik net aan gehaald een 5,8! super blij, maar 40% heeft het gehaald!