Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jans schreef:Ik hoor van veel mensen met kortere banen, de echte jobhoppers zegmaar, dat ze als onbetrouwbaar worden gezien omdat ze toch maar een jaar blijven. Daarom dus niet aangenomen worden.
Inderdaad, je moet het goed kunnen onderbouwenwelk bedrijf zit je nu als ik vragen mag?
_Sim_ schreef:Hier ook een cv met veel banen waar ik relatief kort gewerkt heb. Veel tijdelijke functies vanwege zwangeschapsverlof, ziekte, vakantie-opvang e.d. Ingevuld. Vaak kwam dat voorbij als ik op zoek was en ik vond de ervaring bij die ik bij die verschillende bedrijven op kon doen juist functioneel. Alleen nu werkt het behoorlijk tegen.
Sonja_vR schreef:_Sim_ schreef:Hier ook een cv met veel banen waar ik relatief kort gewerkt heb. Veel tijdelijke functies vanwege zwangeschapsverlof, ziekte, vakantie-opvang e.d. Ingevuld. Vaak kwam dat voorbij als ik op zoek was en ik vond de ervaring bij die ik bij die verschillende bedrijven op kon doen juist functioneel. Alleen nu werkt het behoorlijk tegen.
kun je dat niet in je cv er bij zetten ? tijdelijke functie ivm zwangerschapsverlof oid?
Jans schreef:Het klinkt inderdaad niet slechtMaar inderdaad, het gaat erom dat jij gelukkig bent in je functie.
Welke regio zoek je?