Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jans schreef:Ik hoor van veel mensen met kortere banen, de echte jobhoppers zegmaar, dat ze als onbetrouwbaar worden gezien omdat ze toch maar een jaar blijven. Daarom dus niet aangenomen worden.
Inderdaad, je moet het goed kunnen onderbouwenwelk bedrijf zit je nu als ik vragen mag?
, maar ik zit in een functie waar ik de volledige salarisadministratie van een aantal grote (>200 medewerkers) bedrijven doe en een stuk sociaal-juridische dienstverlening geef. Op papier klinkt het niet slecht, besef ik zelf perfect
. Maar ik vind mezelf er absoluut niet in, en ben er eigenlijk ook echt niet gelukkig.
. Ik huiver ook echt bij het idee van ergens op één en dezelfde plaats vijf jaar te werken. Ik ben absoluut het toonbeeld van impulsiviteit, adventure-seeker. Maar misschien moet ik dan wel een job zoeken die daar ook bij past? Maarja, wat is dat dan
Maar inderdaad, het gaat erom dat jij gelukkig bent in je functie. 
_Sim_ schreef:Hier ook een cv met veel banen waar ik relatief kort gewerkt heb. Veel tijdelijke functies vanwege zwangeschapsverlof, ziekte, vakantie-opvang e.d. Ingevuld. Vaak kwam dat voorbij als ik op zoek was en ik vond de ervaring bij die ik bij die verschillende bedrijven op kon doen juist functioneel. Alleen nu werkt het behoorlijk tegen.
Sonja_vR schreef:_Sim_ schreef:Hier ook een cv met veel banen waar ik relatief kort gewerkt heb. Veel tijdelijke functies vanwege zwangeschapsverlof, ziekte, vakantie-opvang e.d. Ingevuld. Vaak kwam dat voorbij als ik op zoek was en ik vond de ervaring bij die ik bij die verschillende bedrijven op kon doen juist functioneel. Alleen nu werkt het behoorlijk tegen.
kun je dat niet in je cv er bij zetten ? tijdelijke functie ivm zwangerschapsverlof oid?
Jans schreef:Het klinkt inderdaad niet slechtMaar inderdaad, het gaat erom dat jij gelukkig bent in je functie.
Welke regio zoek je?

(gorinchem = 10 minuten op de scooter, breda is half uur/drie kwartier met OV)
Nou ik vrees op dit moment steeds meer dat ik mij na 31 december bij jullie kan voegen als werkloze. Klereklotebudgetten....