Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Jeanine_x schreef:Asito heeft momenteel veel 'goedkope' krachten indienst. loop stage op een grote camping en daar zie ik asito schoonmaken met 1 vaste nederlandse man, en de rest is van buitenlandse afkomst.
vuurneon schreef:Maar Jolliegirl, ben je al bij verzorgingstehuizen naar binnen gelopen dat je werk zoekt?
YouthReiner schreef:Jammer dat je niet in omgeving Eindhoven woont Jolliegirl!
Ik poets op een verzorgingstehuis (mijn laatste week nu) en daar krijgen medewerkers een bonus van 1000 euro als ze een nieuwe verzorgende aan dragen!
Maar hier zijn echt heel veel mensen te kort in de zorg..
Jolliegirl schreef:x_Jeanine_x schreef:Asito heeft momenteel veel 'goedkope' krachten indienst. loop stage op een grote camping en daar zie ik asito schoonmaken met 1 vaste nederlandse man, en de rest is van buitenlandse afkomst.
Dus als je van buitenlandse afkomst ben, ben je goedkoop?
Vind jouw post een beetje raar geredeneerd...
vuurneon schreef:YouthReiner schreef:Jammer dat je niet in omgeving Eindhoven woont Jolliegirl!
Ik poets op een verzorgingstehuis (mijn laatste week nu) en daar krijgen medewerkers een bonus van 1000 euro als ze een nieuwe verzorgende aan dragen!
Maar hier zijn echt heel veel mensen te kort in de zorg..
Jolliegirl is geen verzorgende
Jolliegirl schreef:Nop.
Opleiding recreatie/toerisme afgerond.
Verder wel helpende niveau 2 verzorging diploma,maar hier doe ik niets mee.
Zoek dus iets wat betreft : receptiewerk, schoonmaak.
Horeca ben ik ook een beetje helemaal klaar mee.
vuurneon schreef:Ik heb nog zitten nadenken over de opleiding operatie assistent, omdat je dan ook al betaald krijgt. Maar goed, ik vond het te weinig opleveren en ben bang dat het echt te laag is voor mij