Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
11AFotograaf schreef:@Yucca, Ik zou sowieso geen Macbook kopen, aangezien je 1000 euro meer neerlegt voor het Apple logo op de achterkant... Nas systeem kan ik niet beoordelen of dat fijn is, want daar ken ik niets van, maar ik heb voor 300 euro of zo een server, maar dat was ook omdat mijn ex dat kon installeren...
Zelf heb ik 2x een LG scherm 22" van 120 euro of zo. Gewoon een goed scherm en gecalibreert, want ik zie niet in hoe een Eizo daarin een verschil kan geven, zeker niets tegenover die prijs.
Maar ik ben dan ook al helemaal niet merk gebonden en vind het onzin dat een fotograaf perse een Eizo en Mac moet hebben om professioneel te lijken.
Annash schreef:Als ik zie dat veel van jullie weinig tijd meer hebben voor een paard ben ik benieuwd hoe dat bij mij gaat....
Yucca schreef:11AFotograaf schreef:@Yucca, Ik zou sowieso geen Macbook kopen, aangezien je 1000 euro meer neerlegt voor het Apple logo op de achterkant... Nas systeem kan ik niet beoordelen of dat fijn is, want daar ken ik niets van, maar ik heb voor 300 euro of zo een server, maar dat was ook omdat mijn ex dat kon installeren...
Zelf heb ik 2x een LG scherm 22" van 120 euro of zo. Gewoon een goed scherm en gecalibreert, want ik zie niet in hoe een Eizo daarin een verschil kan geven, zeker niets tegenover die prijs.
Maar ik ben dan ook al helemaal niet merk gebonden en vind het onzin dat een fotograaf perse een Eizo en Mac moet hebben om professioneel te lijken.
Een Apple komt er sowieso, vind dat gewoon super om mee te werken. Eigenlijk had ik het liefst een IMac aangeschaft, alleen dat is niet handig omdat ik meerdere werkplekken heb.E en goed beeldscherm wordt je als fotograaf, of iig ik, zoveel gelukkiger van. Heb even gezocht en de Eizo ligt wel een beetje buiten het budget, net als het Thunderbolt scherm van Apple zelf. Ik koop trouwens niets ' omdat het mooier/beter lijkt' trouwens, maak wel bewuste keuzes. Zo wil ik echt een goed scherm met IPS, zodat je niet te maken hebt met rare lichtinval enzo.
Yucca schreef:Er komen dan twee schermen, vandaar dat ik een goed scherm wil, maar niet eentje die echt de hoofdprijs kost. NAS is vooral een back-upsysteem. Zit er zelf ook niet zo in hoor, maar mijn broertje, vriend en de 'dude' uit de computerwinkel wel gelukkig!
Agossie schreef:Szan schreef:Wij hebben trouwens net onze eerste succesvolle Facebook-actie achter de rug. We hebben een product (thermomok/fles) verloot, maar bij de winnaar kon er geen bedankje vanaf. Ze mocht zelf een kleur uitkiezen, en op ons uitgebreide mailtje kregen we een mail terug met alleen haar naam, adres en de kleur die ze wilde hebben. Geen bedankje, maar zelfs geen 'groeten' en fatsoenlijke aanhef. Alleen naam, adres en gewenste kleur. Erg jammer, maar dat is een risico van gratis dingen verloten denk ik?
Je hebt van die mensen... Echt leuk dat jullie zo'n actie hebben gehouden. Je bereikt er best veel mensen mee, denk ik.
Inmiddels heb ik okay gekregen vanuit de States en ik denk dat ik het maandag ochtend officieel ga maken.Baas heeft al gezegd dat dat goed is!! Jeee!!
Yucca schreef:Annash schreef:Als ik zie dat veel van jullie weinig tijd meer hebben voor een paard ben ik benieuwd hoe dat bij mij gaat....
Voorlopig kan je nog even niet rijden toch?
Als ik heel strak zou plannen zou ik wel meer kunnen rijden. Alleen soms, na een dag werken en vies weer buiten, heb ik meer zin om nog even op de bank te ploffen dan nog te gaan rijden. Probleem is ook dat je niet even snel een uurtje weg bent, ik iig niet. Vooral in de herfst/winter moet ik met de trailer op pad. Dan ben je zo een paar uur verder...