Maar ik heb gevraagd of ze bij een eventuele toekomstige vacature misschien toch aan mij willen denken (in het kader van niet geschoten heeft een brutaal mens...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik kom ook weer even langs. Iedereen is druk bezig met solliciteren/gesprekken/hopen op andere functie zie ik.
Ik heb een aantal weken geleden een baan aangeboden gekregen bij de Hoefslag (had dus niet gesolliciteerd en er was ook geen functie open). Ben op gesprek geweest en eigenlijk zat het meteen al goed, maar toch voor de zekerheid een proefweek gedaan. Binnen vijf dagen kreeg ik al een telefoontje dat ik aangenomen was en nu zit ik dus midden in al het papierwerk. Het gaat om freelance werk, dus er komt nogal wat geregel bij kijken, zeker in combinatie met een WAO uitkering.
Maar het bevalt me tot nu toe prima! Echt ongelooflijk dat ik het aan m'n vrijwilligerswerk voor Bokt te danken heb
Als het mij al lukt, moet het voor jullie helemaal goed komen!
Cayenne schreef:Ik kom ook weer even langs. Iedereen is druk bezig met solliciteren/gesprekken/hopen op andere functie zie ik.
Ik heb een aantal weken geleden een baan aangeboden gekregen bij de Hoefslag (had dus niet gesolliciteerd en er was ook geen functie open). Ben op gesprek geweest en eigenlijk zat het meteen al goed, maar toch voor de zekerheid een proefweek gedaan. Binnen vijf dagen kreeg ik al een telefoontje dat ik aangenomen was en nu zit ik dus midden in al het papierwerk. Het gaat om freelance werk, dus er komt nogal wat geregel bij kijken, zeker in combinatie met een WAO uitkering.
Maar het bevalt me tot nu toe prima! Echt ongelooflijk dat ik het aan m'n vrijwilligerswerk voor Bokt te danken heb
Als het mij al lukt, moet het voor jullie helemaal goed komen!
Winged schreef:Astaloca schreef:Er was laatst iemand toch wie wat zocht voor een PR baan?
Bij ons op school zoeken ze iemand rocvantwente.nl
Moet je alleen naar twente
Wat een verschrikkelijk irritante websiteWaar zit 't ROC ook alweer?
Marcella schreef:Nou gisteren ochtend negatief voorgangsgesprek gehad met werkgever. Woorden worden verdraait en aangepast zodat maar 1 persoon de schuld krijg ervan. Ze doen alleen maar aan negatieve gesprekken dat is namelijk voor hun makkelijker. En weet nu al dat ik er een verslag van ga krijgen die ik moet tekenen en wat ik dus niet ga tekenen. Heb gisteren gelijk maar mijn eigen verslag gemaakt.
Gaat dus lekker hier. Ga maar zorgen dat ik mijn opleiding snel afrond, want dit word echt niet leuk meer.