Die van mij staat er gelijk op dat hij gevoederd word. Of ik geef hem eten of hij miauwt en ergert me net zo lang tot hij het krijgt.
Never_Mind
Geplaatst: 24-11-11 23:27
Onze honden zijn altijd blij als er überhaupt iemand binnen komt 1 van onze honden is nu extra blij, heeft hij een nieuw slachtoffer om zijn muilkorf bij af probeert te krijgen door met z'n kop langs je heen te schuren
En de katten vinden het ook alleen maar leuk als ze meer aandacht krijgen
1234
Geplaatst: 24-11-11 23:40
hahah als ik thuisthuis kom op vrijdag komt ie vaak mauwend de trap af En komt me als een hondje achterna, lekker knuffelen enzo En als k savonds de voice of holland kijk op de bank, komt ie soms gezellig naast me liggen. Heerlijk, zo'n kat als knuffel!! Ik zou t echt niet leuk vinden als hij schuw zou zijn ofzo.... Zou ook geen leven zonder hem voor kunnen stellen! Nja nu wel doordeweeks dus, maar in t weekend kan k em wel zien
@1234 Nop geen afspraak gemaakt Ik zat in de trein, en tja dan heb ik het excuus dat ik in de trein zit... Net heb ik cursus gehad op m'n werk, ben nu net pas terug morgen ochtend moet ik naar de ikea! En misschien heb ik 's middags wel even tijd (oeff van uit stel komt.......)
1234
Geplaatst: 25-11-11 00:10
hahaha K ken het Ik ben heel goed in uitstellen. En het uiteindelijk dan te vergeten. Ik was vandaag ook pas om kwart voor 10 thuis van paardrijden Op de heenweg kwam de bus een kwartier te laat was nog wel optijd gelukkig! Zat voor t eerst (bij deze manege) op een pony xD Een kleine tank Niet vooruit te branden Mjaah dat arme ding was nog niet zo lang op de manege, kende nog niet alles en kon nog nieteens galopperen omdat ie dat bij vorige eigenaren nooit gedaan had. Meestal vind ik pony's super leuk, maar wel als ze doorlopen haha. Ik heb er een paar galopsprongetjes uit kunnen krijgen bij hem
Ssssst ... ben gewoon een beetje dom of naja in ieder geval blondt
1234
Geplaatst: 25-11-11 14:00
Wij deden juist altijd pogingen om wat te winnen maar lukte nooit Nja heel soms Jij doet het dus andersom
Whiejj de stage bij StalZegwaard is goedgekeurd door school Of iig door Ethologie docent haha. Nu alleen nog bevestiging krijgen dat we in de komende periode stage moeten lopen, en of het mogelijk is bij die stal om stage te lopen en dan is het geregeld Lekker snel allemaal! Als ik echt geen schapenstage kan vinden, en er genoeg veulens geboren worden in de stageperiode, mag ik de schapenstage ook omzetten in de stage bij deze stal! Dus ipv schapen aflammeren, kijken hoe de geboorte bij veulens gaat. Dan heb k dus 13 weken stage daar .
Ik zit in de trein naar thuisthuis. Zou vanuit school dus had allemaal meuk bij, was mooi op tijd op het station.. bedenk ik me dat mn verwarming nog vol aan staat. Niet goed voor mn hamster en er zit een metertje op.. dus moest ik toch nog naar huis. Baalde flink, kostte me een hoop stress, gesleep voor niks en driekwartier. En het ergste is dat het zo hard mn eigen schuld is
1234
Geplaatst: 25-11-11 15:28
Ik ga zo naar huis toe heb alles klaar, alleen geen zin om op te staan denk dat ik de bus van 3 uur neem Ik zet ook maar alvast mn verwarming uit, vorig weekend ook vergeten gelukkig stond ie niet vol aan
Anders moet je die kaartjes op bokt gratis aanbieden, kijken wie je er blij mee kan maken (heb ik ook pas geleden gedaan voor kaartjes van het dolfinarium) Zijn altijd wel mensen die om veel verschillende redenen nooit uit kunnen gaan. Heb je er toch nog een goed gevoel aan over gehouden!!
Nah mijn verwarming blijft mooi op 2 staan (hij heeft 5 standen). De verwarming draaien ze (huisbaas) als wij weg zijn helemaal uit, maar zondag ochtend gaat hij terug aan, tegen de tijd dat ik dan weer op mijn kamer ben is het weer warm
Pff hekel aan die gekoppelde treinen Dr is nu een deel dat richting den haag gaat en een deel richting rotterdam, maar liep heel eind naar achter,en overal stond rotterdam Ben daar maar ingestapt omdat anders de trein weg zou rijden , maar moet nu overstappen op gouda