Ben vd week bij de KVK geweest voor een startersworkshop ZZP-ers, was best interessant! Gingen alleen wel heel erg ver op de VAR verklaringen doorhameren.... voor mij niet interessant maar het merendeel vd deelnemers waren coaches, leraren, consultants etc die zich gingen laten inlenen. Ik moet het van de particulieren hebben en die vragen niet naar een VAR

Volgende week woensdag ga ik naar Gorinchem om me in te laten schrijven! Daar kun je gewoon inlopen en hoef je geen afspraak te maken en anders moet ik weer speciaal vrij nemen....
Weet 1 van jullie toevallig een antwoord op mijn vraag: ik wil straks een keer een andere auto, heb een zware nodig voor mijn werk maar ga m niet op bedrijf zetten ivm bijtelling, kan ik wel iets met de BTW?
), omdat dat het dichtste bij jezelf ligt! Volgens mij werd er hier in het topic gezegd dat mijn naam te ingewikkeld is en sommige mensen vonden het gewoon niets, hadden er niets mee. Andere mensen vonden het juist een hartstikke leuke, originele naam. Bij het inschrijven bij de KVK zei die man gelijk dat hij het een super originele naam vond, heel goed gekozen en dat een ingewikkelde naam juist ook goed kan zijn, omdat dat juist vaak bij mensen blijft hangen (ze moeten er over nadenken). Je hebt dus altijd "voor en tegenstanders" en je naam, dat ben jij, daarom is het juist zo belangrijk dat jij er zelf achter staat!

. Ik ben dus een leek op website-bouw gebied en dit is met een standaard sitebuilder gebeurd. Zo wil ik er ook graag een mooie header boven hebben, maar ik heb geen idee hoe zo iets te maken is en hoe het er vervolgens in geplaatst moet worden helaas. Ik moet helemaal vanaf nul beginnen hiermee (zonder startkapitaal) dus ben ik wat beperkt voor wat betreft de lay-out.