Ik ging vanmiddag naar de dierenarts voor m'n hamster. Hij heeft een tumor en is supersnel achteruit gedaan. Uiteindelijk is hij vanmiddag ingeslapen Echt vreemd hoeveel je kan houden van zo'n ienimieni diertje..
Isjtar
Geplaatst: 14-04-10 20:31
Ach ja Miriam, die kleine beestjes kunnen soms heel speciaal zijn
Wij hebben 27 april onze "klodderdag" zoals het nu genoemd wordt. Ze verwachten van ons dat we verkleed naar school komen. Het thema is "Over 10 jaar ben ik...". De hele dag mogen we lessen volgen en dan is er eind van de dag een bbq met open podium... Het is verboden om de lessen te verstoren en ook maar iets uit te halen, al denk ik niet dat veel mensen zich er aan zullen houden
Ah Miriam, sterkte! Van elk dier ga je houden hoor, groot of klein. Wij mogen wel lessen verstoren op kolderdag, zullen we ook wel doen denk ik ook. Wij hebben als thema las vegas en gaan dus ook verkleed, meiden leuk jurkje met een roze boa, jongens netjes met een roze stropdas.
wij mogen geloof ik vanaf het 3e/4e uur de lessen verstoren
Elise_K
Geplaatst: 14-04-10 20:56
xFioon schreef:
wij mogen geloof ik vanaf het 3e/4e uur de lessen verstoren
Wij ook idd
We gaan wel de boardmarkers en afstandbedieningen van beamers in bomen hangen... We verstoren dus geen lessen, maar zorgen dat het een stuk moeilijker is om les geven
Dat is dat je krijgt dat de inhoud van een doos 3 bij 4 bij a is.. en dan moet je de formule opstellen van de inhoud ofzo
Miriam91
Geplaatst: 14-04-10 21:07
Wij mogen helemaal niets meer verstoren. Vroeger mocht je altijd leerlingen natspuiten met waterpistolen, mensen uit de klas halen, docenten pesten en noem maar op. Nu is het meer gewoon een leuke dag waar vanalles te doen is en waar de examenkandidaten verkleed gaan. Daarna nog een BBQ
Elise_K
Geplaatst: 14-04-10 21:08
Chris schreef:
Dat is dat je krijgt dat de inhoud van een doos 3 bij 4 bij a is.. en dan moet je de formule opstellen van de inhoud ofzo
Euuhh... gewoon 12a? Nog nooooit van optimaliseren gehoord
Wij willen trouwens varkensgier voor de fietsenstalling gaan gooien En dan heel banketstaaf een kinderschepje en kinderlaarsjes er in zetten :p
Maar is toch gewoon steeds hetzelfde liedje.. - Formule van de inhoud opstellen - Hiertoe eventueel iets uitdrukken in een ander gegeven - Afgeleide nemen van de formule - Afgeleide tot nul stellen - Het getal wat je eruit haalt controleren dmv schets (minimalisatie -> dal, maximalisatie -> top) - Uitkomst invullen in de formule voor de inhoud