Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Hmm, het is niet echt heel anders dan ik het had verwacht eigenlijk! Engels gaat mij eigenlijk heel gemakkelijk af en de mensen denken dat ik een Amerikaan ben. Vrienden maken hier op school ging mij eigenlijk ook goed af, ik raad je aan om een sport te gaan doen!
Anders kan je haar ook pben
binnenkort een gesprek met iemand van de organisatie dus dan maar vragen als ik ook gewoon 5 maand kan gaan en als het me goed bevalt nog nog 5 maand erbij kan doen.
In mijn profiel staat een link naar mijn blog. Ik zou zelf niet 5 maanden gaan denk ik, het tweede half jaar is echt het leukst.
Is het dan écht geen optie om alleen te gaan? Of dat ze iets zoeken waar jullie dicht bij elkaar wonen?
als het leuk is dan is een jaar te kort maar als je een beetje pech hebt met je gezin is het te lang..

!! 
_karin_ schreef:Ik wil wel even zeggen dat ik puur kijken naar de programmakosten een beetje naief vind.. nou weet ik dat het dan echt gaat om honderden euro's verschil en dat lijkt weinig, maar vergeten jullie niet dat je ter plaatse nog heeeel veel uitgeeft?
_karin_ schreef:Dat dicht het gat echt niet hoor Lightielight! Scheelt wel natuurlijk, maar zoals Aster zegt, dubbele programmakosten lukt wel hoor!
@Loveskyra, geen idee eigenlijk, lijkt me heel lastig.. ook voor je hostfamily enzo. Mensen nemen sneller iemand voor 5 maanden e.d.
miccamaaike schreef:Je kunt het ook zo duur maken als je zelf wilt. Ik had destijds geloof ik 1000 euro gespaard, kreeg iets van 100 euro pm van mijn ouders en 100 dollar pm van mijn rotary club. Daar heb ik bijna alles wel mee kunnen betalen, maar das toch ook bijna 3000 euro... Maar als je thuis bent kost je ook geld aan eten en drinken dus dat scheelt al weer.