[HK] VWO eindexamengangers 2007 Vervolg!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mloes

Re: [HK] VWO eindexamengangers 2007 Vervolg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 14:20

Pff ben echt heeeeeeel hard wezen stappen Haha! Vrijdag optreden en daarna tot half 5 cafe in, ( moest er zaterdag half 9 uit, dat was even minder Lachen ) hele dag gewerkt, savonds weer optreden en daarna weer werken tot 1u en toen naar de discoooo Haha!

En nu ben ik moe Vork Dus duik zo mn bedje maar weer in.

Wij hebben trouwens alleen met kerst gala gehad, met de uitreiking is het de bedoeling dat we netjes gaan, niet perse in gala dus. Wel jammer, met kerst zag iedereen er echt super uit! ( houdt van galaaa Sigaar )

Oh en de mensen die naar Lloret / Blanes gaan, ik ga 6 weken werken in Lloret. Van 20 juli tot eind aug. Maaaaaar dan zijn jullie al weer terug denk ik ?

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 14:24

Zés weken? Nagelbijten / Gniffelen
Wel gaaf!
Ik ga helemaal niet op vakantie dit jaar, naja een paar weekendjes weg Haha!
Fury_Berber komen er van jou afdeling ook veel naar het gala morgen?
Bij ons zijn er op de hele sprintafdeling maar 58 kaartjes verkocht.. Tong uitsteken

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 14:26

Mloes schreef:
Pff ben echt heeeeeeel hard wezen stappen Haha! Vrijdag optreden en daarna tot half 5 cafe in, ( moest er zaterdag half 9 uit, dat was even minder Lachen ) hele dag gewerkt, savonds weer optreden en daarna weer werken tot 1u en toen naar de discoooo Haha!

Wij hebben trouwens alleen met kerst gala gehad, met de uitreiking is het de bedoeling dat we netjes gaan, niet perse in gala dus. Wel jammer, met kerst zag iedereen er echt super uit! ( houdt van galaaa Sigaar )

Oh en de mensen die naar Lloret / Blanes gaan, ik ga 6 weken werken in Lloret. Van 20 juli tot eind aug. Maaaaaar dan zijn jullie al weer terug denk ik ?

wow 6 weken:P
ga je er werken ofzo? Clown
maar dan ben ik inderdaad alweer terug..

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 14:39

capopjekop schreef:
Ik heb echt weken erna uitgeleeft om kaartjes te bestellen maar toen zat ik in oostenrijk dus gelukkig wou een klasgenootje ze voor me bestellen Haha!

Dan moet ik daar werken , hamburgers bakken voor La place, dus kom er maar eentje halen Haha! Haha! Vork

edit: kristel heb je ook nog foto´s van gala?? Want je moeder had ook nog een foto van mij gemaakt Haha!

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 15:59

Hoe kom je in Lloret terecht dan? Haha!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:21

SuusJa schreef:
capopjekop schreef:
Ik heb echt weken erna uitgeleeft om kaartjes te bestellen maar toen zat ik in oostenrijk dus gelukkig wou een klasgenootje ze voor me bestellen Haha!

Dan moet ik daar werken , hamburgers bakken voor La place, dus kom er maar eentje halen Haha! Haha! Vork

edit: kristel heb je ook nog foto´s van gala?? Want je moeder had ook nog een foto van mij gemaakt Haha!

Hoe kom je daar terecht Vork
Ik zet ze morgen op de pc dan stuur ik ze wel Knipoog

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:48

NinaElisa schreef:
viefdepief schreef:
Leuk dat jullie nog met de klas weg gaan voor de uitslag.
Ik ga met 3 vriendinnen naar Blanes over een maandje. Heb er echt mega veel zin in Hyper!

ik vertrek 2 juli naar Lloret Haha!
ook met 3 vriendinnen
blanes ligt naast lloret toch? misschien kom ik je nog wel tege Haha!

Ik ben dr dan ook haha
Ga van 30 juni tot 7 juli naar Blanes met vriendinnen Lachen (onder andere met Pallie hier op bokt)

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 17:07

@Kim: een bus brengt ons naar Lloret en een vliegtuig vliegt ons terug Tong uitsteken Kga samen met oliver hier op bokt.

Ik zat vorig jr in Malgrat, dichtbij Blanes en Lloret. Zijn ook paar x wezen stappen in Blanes en Lloret. Errug leuk allebei Haha!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 17:18

ik vertrek 2 juli naar Lloret Haha!
ook met 3 vriendinnen
blanes ligt naast lloret toch? misschien kom ik je nog wel tege Haha![/quote]
Ik ben dr dan ook haha
Ga van 30 juni tot 7 juli naar Blanes met vriendinnen Lachen (onder andere met Pallie hier op bokt)[/quote]

ha wat gezellig:P
ik 2 tot 11 geloof ik
weet t eigenlijk niet precies

Peeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 17:23

Ik ga van 6 tot 14 augustus naar Blanes, met 5 vriendinnen! Heb er echt superveel zin in Lachen

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 18:41

Mloes schreef:

Lloret is tof! Malgrat en Blanes ken ik ook. Ging voorheen ieder jaar naar de Euro Camping in San Antonio de Cologne. Vlakbij Palamos... Maar ging dan ook wel eens andere stadjes verkennen... Leuk dat je daar werk hebt gevonden, watvoor werk is het?
Ik ga deze zomer niet meer op vakantie vrees ik. Heb in mei mijn portie Rome gehad, daar houdt het bij op denk ik. Mijn ouders gaan wel op vakantie, dus dan zal ik hier thuis wel de nodige crashers krijgen haha!
Had gister trouwens ook in de planning flink uit te gaan. Tot ik visite kreeg... Tong uitsteken

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 18:47

Mloes schreef:
@Kim: een bus brengt ons naar Lloret en een vliegtuig vliegt ons terug Tong uitsteken Kga samen met oliver hier op bokt.

Ik zat vorig jr in Malgrat, dichtbij Blanes en Lloret. Zijn ook paar x wezen stappen in Blanes en Lloret. Errug leuk allebei Haha!

Haha dat bedoel ik niet echt Tong uitsteken Hoe ben je op het idee gekomen om daar te gaan werken? En hoe heb je dat gevonden Tong uitsteken

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 18:48

Vraag ik me ook af idd ja. Lijkt me wel ideaal vakantiewerk haha!

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 20:41

Gewoon zoeken op Internet. www.lloret.nl of bij google intikken: Spanje + werk ofzo. Weet niet eens meer precies. En toen moesten we in Eindhoven op gesprek komen ( 2.5u reizen vanaf hier Boos! ) Mambo mambo is een eetcafe / cafe en kga dus in de bediening of achter de bar werken. Ene week werken we overdag, tot uurtje of 6, andere week werk je van 6 tot 2u / half 3. Dussss .. ene week hele dag op strand liggen, andere week elke avond uit Tong uitsteken Haha kheb er iig heeeeeeeeeeel veel zin in Haha!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 20:45

Nou pfoe. Morgen 5 dagen weg met 6vwo. Ben gestoord geworden door al het geregel.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 21:09

Mss kom ik je wel tegen. Wij gaan 20 juli naar malgrat en mss dat we een naar lorett gaan een keer, want een vriend van mij zit er dan met zijn vriednen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 21:10

Hihi het gaat nog druk worden in Spanje *LOL*

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 21:13

Haha we kunnen idd wel een 6 vwo meeting houden daar Vork

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 21:31

Haha *LOL*

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 21:33

Ik snáp iets niet hea, ik hoorde zo straks op Slam FM; Jaa we willen graag weten of je bent geslaag laat t ons weten via mail, sms of telefoon belt er zo'n meisje, jaa ik heb een 9 op wiskunde..
En zo waren er nog wel meer, maar hoe kunnen ze dat nou weten Nagelbijten / Gniffelen

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 21:34

Nou ja, als je maar 3 punten ofzo mist, dan kun je er wel vanuit gaan dan je een 9 hebt :p

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 21:47

dat kan je inderdaad nog niet precies weten... De norm wordt de 14de pas bekend gemaakt....

Pff, wij hebben vrijdag gala, ik word met de koets opgehaald, ben zo benieuwd Tong uitsteken zijn kennissen van ons, maar weet verder helemaal niets, ben onwijs benieuwd. Heb wel net nieuwe schoenen gekocht, ze knellen alleen nog op mijn grote teen Tong uitsteken

Jip_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 08:28

Niseyra schreef:
Zés weken? Nagelbijten / Gniffelen
Wel gaaf!
Ik ga helemaal niet op vakantie dit jaar, naja een paar weekendjes weg Haha!
Fury_Berber komen er van jou afdeling ook veel naar het gala morgen?
Bij ons zijn er op de hele sprintafdeling maar 58 kaartjes verkocht.. Tong uitsteken

Geen idee Nagelbijten / Gniffelen

Hoor net van een vriendin dat er donderdag nog heel veel over waren Knipoog

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 08:40

Morgen Doei!

Mloes schreef:
Haha kheb er iig heeeeeeeeeeel veel zin in Haha!

Nou dat kan ik me helemaal voorstellen *LOL*
Echt super tof!

Manon88: Veel plezier Doei!

Zaterdagavond nog gezellig een filmpje wezen kijken. Nouja meer door de film heengekletst eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet eens meer weet hoe de film heette Tong uitsteken
Daarna nog gezellig Deventer in geweest. Lekker alles eruit gefeest Haha! Gelukkig was mijn vader zo lief om me op te halen. Waardoor ik om half 4 in bed lag. Was wel blij dat ik pas 's middags concours had. Zodat ik lekker tot half 10 kon slapen. Concours ging erg fijn!
Springen foutloos alleen in de barrage een stom balkje. Toch nog een 4e prijs Lachen Daarna ook nog gedressuurd en de eerste proef ging erg fijn --> 187 punten en een eerste prijs Haha!. De tweede proef ging wat minder. Had eigenlijk geen winstpunt verwacht maar had er toch een! Dus helemaal gelukkig weer naar huis gegaan Vork

Afbeelding

Afbeelding

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 08:43

Vief, die spring foto is echt mooi!!

Ik verveel me, weet echt niet wat ik met m'n tijd moet, Koe