Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rustig blijven! Goed lezen, niet gaan stressen als je het niet weet en niet elk woord willen begrijpen. De meeste vragen kun je prima beantwoorden als je niet elk woord uit de tekst begrijpt.

Alytje schreef:Aaah de kans om te zakken wordt bij mij wel steeds groter nu ik op M&O denk ik ook geen voldoende kan halen
Ik dacht dat ik M&O snapte. Maar goed met een 1 sta ik nog een 4 gelukkig. Alleen dan moet ik Engels ook voldoende halen, en dat is ook licht onmogelijk 
(ik neem aan dat je in Groningen op school zit..) 
Alytje schreef:Wij hebben geleerd om eerst de vraag te lezen, in de vraag staat namelijk welk stukje tekst je moet lezen en doordat je de vraag gelezen hebt weet je waar je naar moet zoeken. Bij mij werkt het echt niet om eerst de hele tekst te lezen of scannen.
Aaah de kans om te zakken wordt bij mij wel steeds groter nu ik op M&O denk ik ook geen voldoende kan halen
Niseyra schreef:Annelous schreef:kga ook maar eens beginnen
Wie heeft er Scheikunde 2? en weet wat we daarvoor moeten leren??
Succes allemaal met leren vandaag
Ja ik heb scheikunde 2, volgens mij hoeven we dat met die s en p en d-banen en elektronen enzo niet te leren (ik weet het niet zeker hoor..)
Ik hoop maar dat we dat niet hoeven te weten, want daar heb ik nog nooooit van gehoord 

). Zeker bij gatenteksten werkt dat het beste volgens mij. 

Alytje schreef:Wij hebben geleerd om eerst de vraag te lezen, in de vraag staat namelijk welk stukje tekst je moet lezen en doordat je de vraag gelezen hebt weet je waar je naar moet zoeken. Bij mij werkt het echt niet om eerst de hele tekst te lezen of scannen.
Aaah de kans om te zakken wordt bij mij wel steeds groter nu ik op M&O denk ik ook geen voldoende kan halen
viefdepief schreef:Zit wiskunde eigenlijk in je profiel???

_isaatje_ schreef:hé alytje op welke school in Groningen zit jij??(ik neem aan dat je in Groningen op school zit..)
) Maarja dat was lekker dichtbij in Haren. Waar zit jij op school dan?

Ik ben ook weer (net zoals alle andere toetsweken) te laat begonnen met leren
En energie en concentratie trouwens.
Tis niet anders DaphneL schreef:Wat voor banen??Ik hoop maar dat we dat niet hoeven te weten, want daar heb ik nog nooooit van gehoord
Wij hebben op school Curie boeken voor scheikunde en wij hebben gewoon alles gemaakt volgens mij.. Maar van die banen heb ik serieus nog nooit gehoord