Ik heb naast de lerarenopleiding een pre-master gedaan (Geschiedenis).
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MelissaH1996 schreef:Ik vroeg me af of er hier iemand is die naast de pabo ook een premaster doet of dat heeft gedaan? Wij hebben volgend jaar de kans, mits je je propedeuse gelijk het 1e jaar haalt, om er een Premaster Onderwijswetenschappen naast te gaan doen. Het lijkt mij best heftig om naast je gewone opleiding ook nog een premaster te doen, maar het lijkt me wel heel erg leuk. Vandaar de vraag of er iemand is die dit ook doet of heeft gedaan?
Benthe schreef:Haai, ik had me al eens voorgesteld en lees nu vooral mee. Doe de Pabo en zit in 't derde jaar. Afgelopen halfjaar stage gelopen op het vo, LEUKE toevoeging!
Wilde jullie allemaal even de volgende tip meegeven: Kahoot!
Misschien kennen jullie het al, het is een ontzettend leuke werkvorm waar je de leerlingen een GROOOT plezier mee doet en waarmee je oneindig kan varieren.
Je werkt met het digibord (of beamer) en de leerlingen vullen de antwoorden in op hun mobieltje (in tweetallen om het coöperatief te maken)
Heb het in mijn vo stage in vmbo-basis 1&2 gedaan, die vonden het geweldig, maar ook mijn 2havo klasje was enoooorm enthousiast! Echt gaan proberen. Ook leuk voor basisschool trouwens.
http://www.getkahoot.comMelissaH1996 schreef:Ik vroeg me af of er hier iemand is die naast de pabo ook een premaster doet of dat heeft gedaan? Wij hebben volgend jaar de kans, mits je je propedeuse gelijk het 1e jaar haalt, om er een Premaster Onderwijswetenschappen naast te gaan doen. Het lijkt mij best heftig om naast je gewone opleiding ook nog een premaster te doen, maar het lijkt me wel heel erg leuk. Vandaar de vraag of er iemand is die dit ook doet of heeft gedaan?
haaaai Melissa haha jij ook hier. Klasgenootje van mij doet ook de premaster. Het is pittig, ze heeft echt moeilijke toetsen waar ze flink voor moet blokken. 't Is wel wat extra werk, maar zeker de moeite waard, vooral als je 't interessant vindt
Zo, nu weer aan de verslagen![]()