Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vanLotje schreef:jakkes, da's inderdaad een k*tstreek, Percy. Ik kan me voorstellen dat je geneigd bent je ziek te melden!
v.w.b. opleiding op de C.V.: ik heb na de mavo nog 1.5 jaar mdgo gedaan (sociaal pedagogische richting), en die viel me zo tegen dat ik na 1.5 ben gaan werken.
Ik ben inmiddels 39, een bak werkervaring van jewelste, en heb een goede baan (office manager) met fijn salaris en vast contract. Bij mijn sollicitaties kreeg ik vaak te horen dat het papiertje geen moer uitmaakt, maar dat inzet, levenservaring en gezond verstand van groter belang zijn.
imd schreef:ik heb even een onduidelijkheid: leuke vacature gezien waarin staat, stuur je sollicitatie in vóór maandag. Nu doe ik hem het liefst eerder, op vrijdag, maar ik wil er ook even goed naar kijken. Vóór maandag is natuurlijk ook zaterdag, maar kan dat? Of zeggen jullie, toch proberen vrijdagmiddag te doen? Gaat overigens om een functie bij een bank.
Cer schreef:PercyLeen schreef:Zijn hier ook mensen met een eigen paard en een eigen huis?
Jup.. en alleenverdiener en tussentijds een minder verdiende baan aangenomen waardoor mn WW nu helemaal laag is..
vuurneon schreef:Is het vreemd om voor de zekerheid mijn cv mee te nemen morgen? Sollicitatie procedure mbt brief en gesprek is al afgerond (net 1,5 week geleden) namelijk.
muffin25 schreef:Nee dat klopt. Het is bij beiden een 2e gesprek, maar tegelijkertijd vraag ik mij af of ik bij bedrijf B wel op 2e gesprek wil komen. Ik weet wel, nee zeggen kan daarna altijd nog. Maar bedrijf A trekt me gewoon veel meer en die functie ook.. Misschien moet ik gewoon even een week afwachten totdat ik meer van A hoor en dan keuzes maken, maar ik zit nu zelf gewoon even in de knoop met alles..
Ben al een tijd op zoek naar iets nieuws en wordt nergens uitgenodigd en alleen maar afwijzingen en dan ineens komt alles tegelijk!! Kreeg van een ander wervingsbureau ook nog vacature die mij erg graag willen spreken en voor die functie ook geen passend iemand kunnen vinden. Dus als ik wil kan ik dat ook nog aanpakken. Maar ondertussen werk ik nog wel 40 uur dus als ik ergens op gesprek wil, dan moet ik ook elke keer maar vrij nemen en weer wat op mijn werk verzinnen en dat wordt ook steeds lastiger! Dus wil ook weer niet teveel aannemen.. Snap alleen niet waarom het allemaal in één keer tegelijk op mijn pad moet komen!!