Heeft te maken met flatbeheer. Dan is het hoofd van de flat er wel, maar de beheerder niet. Het hoofd mag max 10 personen met bhv enzo..... Maar moet zeggen, ik ben een half jaar iedere zondag terug gekomen en wij waren dan met een stuk of 5/6 op de flat. Viel echt wel mee...
Om half 11 beginnen de lessen, maar dat is in de meeste gevallen coachuur en dat is dan beetje een inval les..... Dus daar kan je ook een half uur later binnenkomen. Is niet de bedoeling, maar gebeurt wel vaak!
Dat kan je aanvragen als je op school bent. Degene die daar altijd over ging, is er dit jaar niet meer.... Dus ff vragen gewoon aan de receptie. Daar ligt als ik het goed heb ook het aanvraagformulier.
Maar, het hele weekend kan sowieso niet he! Tenzij je vrijwillig ieder weekend, weekenddienst draait, dan mag je die van mij wel alvast overnemen Nee is niet zo erg om te doen hoor. Maar ieder weekend, nee bedankt.
996981
Geplaatst: 29-08-12 13:00
Pfff ik weet nog steeds niet wat ik wil. Twee super leuke paarden. Voelden beide alweer meer bevestigd. Het voordeel van de bruine is de stokmaat. Hij is mooi grootramig. Verder ligt in de aanleuning, nog wel wat onrustig. Maakt een fijne sprong en heeft best leuke beweging.
Schimmel is kleiner, simpeler in de beweging en springmanier maar ook meer steady. Ze geven beide een goed gevoel.
Romy_Romeo
Geplaatst: 29-08-12 15:48
Weet er iemand misschien hoelaat je op 11 september je paard mag brengen?
Ik lieft grootramige paarden. Die zou ik dus kiezen haha
996981
Geplaatst: 29-08-12 21:27
Ik ben er toch vrij zeker van dat het de bruine gaat worden Hij is nog vrij groen, maar ik denk dat er nog best wat uit te rijden is. Het is een 4 jarige hold up premier x glenridge. Donkerbruin zonder aftekeningen. Zou iets langer mogen zijn in het voorbeen en het hoofd had subtieler gemogen. Verder is het een heel fijn paard. Op de sprong mischien nog wat traag, maar dat komt ook omdat ik daar gewoon nog best onhandig in ben
dit is hem! wees een beetje lief ik ben geen spring wonder
halverwege komt er ineens geluid, dat was niet helemaal goed gegaan. Let daar maar gewoon niet op
Oog was zwaar geirriteerd, was eindelijk over, gooi ik tijdens het douchen eens even een handje shampoo in dat oog Ik ben echt een bad luck brian
chantalboes
Geplaatst: 29-08-12 21:53
Tot morgen mensen
996981
Geplaatst: 29-08-12 21:57
Bizzybijtje schreef:
*zucht*
Oog was zwaar geirriteerd, was eindelijk over, gooi ik tijdens het douchen eens even een handje shampoo in dat oog Ik ben echt een bad luck brian
ik ben zó blij dat ik niet de enige ben met zulke domme ongelukjes! https://p.twimg.com/AyGgpB2CQAACO6Z.jpg:large zo zag ik eruit nadat ik 100m op klompen naar stal rende om de paarden van de regen binnen te halen ik ben dan tegenwoordig ook te herkennen aan een mooi harry potter teken boven mijn oog