Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

nu op stal wachten op de bus
NOT!!
om nog een beetje wakker te kunnen blijven boven mijn boeken

heb zown honger joh.
Ben er wel uit dat ik de instructrice die ik had vandaag (was inhaalles) echt niet leuk vind
We moesten echt super veel oefeningen doen, ben bij mijn andere les gewend dat je gewoon lekker voor jezelf aan de slag mag en er zijn wel oefeningen die je moet doen, maar lekker in je eigen tempo zodat je zelf kan werken. Is heel fijn, ik heb gemerkt dat ik het beste leer als ik het zelf eerst probeer
Dat is de strategie van die instructrice, ze noemt de oefening en laat iedereen dan eerst zelf proberen voor ze het uitlegt. Is leuk 
heb af en toe het idee dat zij een brilletje nodig heeft, ze zegt vaak dat ik dingen doe die gewoon niet kloppen? Keertje moest ik bijvoorbeeld een L achteruit lopen (is een trail oefening) en mijn paardje kwam niet van zijn plek
dus zij zo van, ja je linker teugel meer van de hals, dus ik zeg nee dan stapt ze uit de balkjes, en zij zo van 'Nee dat doet ze niet', nou ik heb het haar dus echt zelf zien doen, dus ik snap het dan niet helemaal. Vanavond bleef mijn paard terugkomen uit galop, ik denk omdat ik haar gewoon in de weg zat (kon op de 1 of andere manier toen niet goed meekomen met haar bewegingen. Heel raar want eerder in de les ging het heel goed) en zij zegt dat ik mijn hand teveel terugnam waardoor ze terugkwam. Nou die laatste keer had ik letterlijk een boog in de teugel
Dus ja. Ik weet dat het mijn fout is, maar kan ze dan aub wel de goede dingen aanwijzen die fout zijn..
.. Die andere instructrice rijdt dat paardje zelf ook regelmatig en zij zegt ook altijd dat je sowieso niet met haar in gevecht moet gaan.. T is gewoon een stresskip
En dat je haar altijd gewoon zelf moet laten aangeven hoe ver ze de bak in wil lopen. Maar ach.. Die van vanavond rijdt altijd een manegepaard dat echt dominant als de ziekte is en heel snel in protest gaat, ja die moet je gewoon een oplawaai verkopen anders loopt hij zo met je weg maar dat werkt niet bij alle paarden zo 
Nu slapen! Welterusten!
Het warme water is kapoet! Geen verwarming of douche dus
Gelukkig ga ik straks naar mijn ouders! 

eerst was het toen ik op de klok keek, half 9, ik dacht blijf nog ff liggen, was het later ineens 10:30
Dacht wooow nu is het wel weer genoeg geweest)

Dat hadden wij ook met de economietoets
Kregen er 1 uur en een kwartier voor,

Alleen limonade siroop. xD 

Zal ook nog eens even kijken of het warme water er alweer is!