Fijn dat je misschien een kamer hebt! Arans ook aan de baan. Ik ben vanmiddag aangenomen bij de TMO, dus ga de tussen de middag opvang op scholen begeleiden
Tentamen van gisteren heb ik gehaald. 11 fout en je mocht er 19. Nu nog wel even het cijfer van het verslag afwachten want die telt 1x mee, tentamen 2x. Beide moeten voldoende zijn voor je studiepunten.. Nu weer verder leren voor volgende week. Vanavond maar eens Ethische en Juridische kwesties..
Gefeliciteerd met het halen van tentamen!!! Altijd fijn als je weer wat binnen hebt
Fijn dat het rijden goed ging en lekker ontspannen!
Ik ben een beetje door mijn motivatie heen! Heb wat voor stage gedaan, wat voor school gedaan en ben kapot! Morgen nog een vroege dienst en dan lekker het weekend weer naar huis!
Denk dat ik ook heel sociaal (ach voor wie moet ik ook opblijven?) mijn bed in duik! Wat een sociaal leven heb ik toch op dit moment NOT!! Ach niet zeuren ben ook nog niet helemaal opgeknapt, maar toch.... ik wil mij weer lekker fit voelen, flink aan de slag voor stage/school en gewoon lekker opschieten! Hopelijk van het weekend en volgende week weer wat meer energie!
Phylos
Geplaatst: 12-01-12 21:36
Vervelend dat je je nog zo moe voelt! Maar is vaak zo na een griepje, lange nasleep Oh naar bed, dat zou ik eigenlijk ook wel willen...maar vind dat dan weer zo zonde van mijn avond...of zal ik het gewoon doen?..Heb alleen wel net koffie gezet om nog een beetje wakker te kunnen blijven boven mijn boeken
1234
Geplaatst: 12-01-12 22:47
Dilemma, zal ik nog pasta maken? Ben net thuis van paardrijden en heb vanmiddag nog bijna niets gegeten, alleen op stal een koekje Maar tis wel gek om savonds laat nog te koken Maar heb nog pasta saus in de koelkast liggen van gister.
haha jaah ik ga t maar wel doen. Ook zo zonde om de pastasaus weg te moeten gooien. (morgen ga ik naar huis en eet ik dus niet thuis.) Heb ook nog gebakken aardappeltjes liggen maar die gooi ik wel weg.
Zo, de spaghetti in de pan gegooid, zo ff de saus warm maken en dan lekker eten heb zown honger joh. En heb ook al geen brood meer, dat wordt morgenochtend dus óf crackers eten, of ff naar de bakker een broodje halen
Ik weet zo nog geen namen. Heb nu alleen nog op face book gereageerd dus ik moet er nog even een voorstel mailtje achteraan gooien (hoopt heel erg, dan zou ik voor 3 maanden voorzien zijn) + dat op droef de nieuwe huisgenoten door bewoners worden gekozen en ik het heel gaaf zou vinden om daar definitief terecht te komen.
Zo morgen de afspraak met die kerel om het schadeformulier in te vullen. Vanavond weer paard gereden Ben er wel uit dat ik de instructrice die ik had vandaag (was inhaalles) echt niet leuk vind We moesten echt super veel oefeningen doen, ben bij mijn andere les gewend dat je gewoon lekker voor jezelf aan de slag mag en er zijn wel oefeningen die je moet doen, maar lekker in je eigen tempo zodat je zelf kan werken. Is heel fijn, ik heb gemerkt dat ik het beste leer als ik het zelf eerst probeer Dat is de strategie van die instructrice, ze noemt de oefening en laat iedereen dan eerst zelf proberen voor ze het uitlegt. Is leuk Maar dat doet die ander dus niet heb af en toe het idee dat zij een brilletje nodig heeft, ze zegt vaak dat ik dingen doe die gewoon niet kloppen? Keertje moest ik bijvoorbeeld een L achteruit lopen (is een trail oefening) en mijn paardje kwam niet van zijn plek dus zij zo van, ja je linker teugel meer van de hals, dus ik zeg nee dan stapt ze uit de balkjes, en zij zo van 'Nee dat doet ze niet', nou ik heb het haar dus echt zelf zien doen, dus ik snap het dan niet helemaal. Vanavond bleef mijn paard terugkomen uit galop, ik denk omdat ik haar gewoon in de weg zat (kon op de 1 of andere manier toen niet goed meekomen met haar bewegingen. Heel raar want eerder in de les ging het heel goed) en zij zegt dat ik mijn hand teveel terugnam waardoor ze terugkwam. Nou die laatste keer had ik letterlijk een boog in de teugel Dus ja. Ik weet dat het mijn fout is, maar kan ze dan aub wel de goede dingen aanwijzen die fout zijn.. Oh en ook, dat paardje dat ik reed, is heel bang bij de weg (onze bak ligt aan de weg met 1 korte kant, komen ook bussen en vrachtwagens langs). Ze schiet er 2x vandoor bij de wegrand (ben niet gevallen ofzo maar toch) en toch moet ik per se langs de weg lopen van haar .. Die andere instructrice rijdt dat paardje zelf ook regelmatig en zij zegt ook altijd dat je sowieso niet met haar in gevecht moet gaan.. T is gewoon een stresskip En dat je haar altijd gewoon zelf moet laten aangeven hoe ver ze de bak in wil lopen. Maar ach.. Die van vanavond rijdt altijd een manegepaard dat echt dominant als de ziekte is en heel snel in protest gaat, ja die moet je gewoon een oplawaai verkopen anders loopt hij zo met je weg maar dat werkt niet bij alle paarden zo
Das poedersuiker! Ik ga zo ff rustig omkleden (kom net mn bed uit rollen eerst was het toen ik op de klok keek, half 9, ik dacht blijf nog ff liggen, was het later ineens 10:30 Dacht wooow nu is het wel weer genoeg geweest) en dan spullen inpakken, afwassen, en naar huis.
Dat hadden wij ook met de economietoets Kregen er 1 uur en een kwartier voor, en toen ik bij de laatste vraag was, keek ik op mn horloge, was ik nog maar een kwartiertje bezig Dus was ook veeel eerder klaar xD Mjaah was gelukkig wel goed cijfer
_AB_
Geplaatst: 13-01-12 11:44
Succes, Naskapower! Hou je ons op de hoogte? Zou natuurlijk wel super chill zijn als je op droef kan wonen! Hier in Velp vinden we t jammer dat we niet ook zo iets hebben, haha! Nu woon ik in een lelijk blok beton
Ik moet ook nog melk en olijfolie gaan halen.. En spaghetti en champignons denk ik. Dan heb ik wel weer even genoeg eten voorlopig
Ik ga me maar even aankleden en naar mijn ouders. Kan ik misschien nog wat studeren Zal ook nog eens even kijken of het warme water er alweer is!
_AB_
Geplaatst: 13-01-12 12:18
Hm ja dat is wat weinig inderdaad... Moet nog even bedenken wat ik allemaal ga eten van t weekend. Word n dagje couscous salade, morgen iets makkelijks en nu nog 1 ding bedenken. Verzin k in de supermarkt wel denk k! Haha