Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 23:06

Balen zeg :(:)

Maar WAAROM ben je er blij mee dan , wat doet het effectief voor je , in de dagelijkse bezigheden ? :)

Apostrof

Re: Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 23:32

Bedrijven als sisow en mollie nemen je een hoop werk uit handen bij het bouwen van een site. Weet niet hoe de service van banken zelf inmiddels is.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 23:35

Hè , en net was het nog moeilijk te implementeren in je site :P

I don't snap it :)

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 23:48

Bij mij zijn alle betaalmogelijkheden juisr heel makkelijk te implementeren. Ik ga van het weekend alle papieren in orde maken. Ik kom tijd tekort, pfff.

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 00:00

Georgette schreef:
Bij mij zijn alle betaalmogelijkheden juisr heel makkelijk te implementeren. Ik ga van het weekend alle papieren in orde maken. Ik kom tijd tekort, pfff.

van alle banken apart? of ?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 08:40

pmarena schreef:

Maar WAAROM ben je er blij mee dan , wat doet het effectief voor je , in de dagelijkse bezigheden ? :)

Ik ben er blij mee omdat het (toen in elk geval) de goedkoopste goede aanbieder van iDeal was. De klanten hoeven zich niet speciaal aan te melden (dat moet bij sommige anderen wel) en je kunt gelijk zien of de transactie geslaagd is, waardoor ik mijn spullen al kan versturen, voordat het geld daadwerkelijk op mijn (sisow)rekening staat. Volgens de webbouwer is het een super goed systeem en heel erg veilig, hij was er in elk geval ook dik tevreden over, alleen koste het hem iets meer moeite dan hij gewend was om het goed in te bouwen (dat wil dus niet zeggen dat het een ramp is om het in te bouwen, alleen blijkbaar is het net ff anders dan bij de anderen).

Lovepaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 10:02

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 10:21

Ow, dat is helemaal handig, dat buitenland betalingen ermee gedaan kunnen worden. Heb zo nu en dan een bestelling uit Belgie en dan duurt het vrij lang voordat het is bijgeschreven.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 11:51

joyce2 schreef:
pmarena schreef:

Ik ben er blij mee omdat het (toen in elk geval) de goedkoopste goede aanbieder van iDeal was. De klanten hoeven zich niet speciaal aan te melden (dat moet bij sommige anderen wel) en je kunt gelijk zien of de transactie geslaagd is, waardoor ik mijn spullen al kan versturen, voordat het geld daadwerkelijk op mijn (sisow)rekening staat. .

Hè , maar dat heb je toch sowieso al bij iDEAL , dat je meteen ziet of de transactie geslaagd is :?
En aanmelden doe je alleen bij je eigen bank , dat zul je sowieso wel houden neem ik aan :)

Dat van die buitenland-betalingen is dan wel weer leuk :j

Voor mij hoeft dat dan weer niet want ik lever alleen binnen Nederland.

Lovepaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 14:41

@pmarena: je zou de kosten van aansluiting bij je bank en de meeste gunstige psp naast elkaar moeten leggen.
Sisow heeft geen aansluitkosten, geen abonnement, je betaalt per transactie. Nadeel is dat het geld eerst op de rekening van de psp komt en dan pas naar je eigen rekening.

In de meeste gevallen is het goedkoper dan een aansluiting bij een bank.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 14:45

Ja ik moet daar eens goed naar kijken voor op de nieuwe website , heb al links en rechts wat grofweg gekeken wat er zoal is , maar mijn grootste struikelblok is dat ik bang ben dat ik iets aanschaf...en het dan niet op de juiste manier aan de praat krijg op de nieuwe website waardoor ik er nog niks aan heb :P

Ik ben dus eerst met allerlei andere puntjes van aandacht bezig , snap er nog niet veel van hoe het uiteindelijk moet gaan werken , praktisch gezien met factuurtjes en voorraadbeheersing enzo , het wordt een OXID-e-shop , zegt 1 van jullie dat iets wellicht ? :)

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 16:29

Ik kom even snel tussendoor met iets anders hoor, daarna klep ik weer mee, maar eerst even dit....wie wil er nog in het lijstje van ondernemers (zie openingspost) en willen jullie daar misschien jullie twitter/hyves/whatever adres bij hebben staan?
We moeten op pagina 100 over toch? Dan maak ik effe snel een nieuw topic.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 18:18

He timokyana jij was toch met 2en?
of verwar ik soraya nu met het verkeerde?
Niet meer samen?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 19:47

@Holly: dat is goed hoor, gooi die links er maar bij!

Enne...

IK BEN ONLINE!!!!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 20:05

GAAF joyce!
Niet alleen je webshop ziet er toppie uit (al zocht ik automatisch rechts in het menu en dacht ik ook effies, huh hoe moet ik shoppen?) maar ook omdat het je eindelijk gelukt is. Dat waar je zolang op hebt zitten wachten. Toppie hoor!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 20:18

Modern hoor zo met al die facebook-dingen enzo :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 20:57

Ja goed he ;)

Het menu is idd expres anders gedaan, ik wou het perse niet rechts of links, maar de meeste mensen hebben het aardig snel door!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 21:12

Nu klinkt je onderschrift niet meer passend

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 21:26

Zat hem net te veranderen ;)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 22:00

Argh, ik zit allemaal te denken aan een bedrijfsnaam die ik nog moet verzinnen, en ik weet niks, hahahaha. Wil eigenlijk een beetje een allesomvattende naam, maar dat is echt lastig. Mijn vriend zei al: taartjes en paardjes _O- , alleen daar past mijn meubelhandel niet bij _O- .

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 23:00

Lastig idd. om daar een naam voor te verzinnen , taartjes en paardjes is wel leuk , haha.

Kanonnen wat een baggervette Haf staat er in je profiel trouwens , dacht dat die dikke blubber-ponies van ons erg waren :P
Diertje is daar toch zeker wel hoogdrachtig zeker ? :)

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 23:05

Tuurlijk past dat wel. :j
Taartjes, paardjes en meubeltjes. :+

Ja moeilijk hoor Rins. Wil je perse 1 naam?
Je kunt ook bv 1 hoofdnaam nemen, bv Rinske en dan voor elke tak een handelsnaam bv rinkse's taarten en rinskes meubels.

Haha pmarena in de bocht.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 23:55

Haha :') , die haflinger is 24 en een fokmerrie geweest, is niet eens zo dik, alleen een enorme buik van al die veulentjes die ze ter wereld heeft gezet :D .

Ik zat aan iets als Creacogo te denken: creatieve consumenten goederen, of creative consumer goods. Kan allebei dan :P . Maar mijn vriend vindt dat niks, alhoewel ik hem wel leuk vind :P .

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 08:36

Moet hij het iets vinden dan? Moet hij zich er mee presenteren, of sta jij voor schut met een naam waar je je misschien niet prettig bij voelt, omdat hij het anders niets vind.
Je moet het zo zien rinkse, jij moet de naam straks honderden keren gaan uitspreken, over vertellen. Als jij dan niet 100% achter de naam staat, ga je automatisch wat minder enthousiast aan het promoten, wat weer betekend dat minder mensen van je horen, waardoor minder mensen bij je gaan aankloppen.
Een naam is dus best een belangrijk iets.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 08:58

Het is echt aan ballonnetje :P

Ik vind de insteek wel leuk , het dekt wel de lading aardig inderdaad !

Alleen het woord op zich spreekt mij ook niet zo enorm aan....eerste waar ik aan denk is een winkeltje in Afrikaanse spulletjes ofzo :)