Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Open Coffee is een regelmatig gehouden, informele bijeenkomst waar eenieder die iets met “online” heeft elkaar kan ontmoeten, ideeen bespreken, kennis delen, brainstormen, meetings houden of samenwerken. Ontspannen netwerken dus, onder het genot van een kopje koffie.
holly schreef:In al die jaren dat ik inkomsten belasting heb moeten doen, heb ik dat altijd uit handen gegeven.
Nu wil ik dat eigenlijk toch eens zelf proberen te doen. Aan de uitdraai van vorig jaar kan ik zien waar ik iets in moet vullen, maar ik weet niet overal van, hoe ik aan die cijfers kom.
Wie van jullie zou mij kunnen/willen helpen met mijn mega blonde vragen?
HorseRunner schreef:Nou Jolanda als jij mijn website dan even wil testen in Chrome.Maar idd, je hebt wel gelijk. Het is wel zo handig dat hij overal goed werkt wil je geen klanten mislopen.
kay27 schreef:Ciska, super interessante site! Vooral de sessies met de paarden spreken me erg aan (heb alles doorgelezen) maar de algemene info vind ik veel te lang. Kun je niet in kernpunten weergeven wat je wil dat de klant weet? Je hoeft het geheim van de smit niet totaal weg te geven, en meer info kun je altijd in het eerste telefonische/mail-contact geven. Als ik trailerlaadproblemen zou hebben zou ik vooral willen weten globaal hoe de sessie(s) eruit zien, puntsgewijs, hoe je het oplost (zonder geweld, op basis van gehoorzaamheid) en welke garantie je geeft. En een indicatie van de kosten.
Je doet interessant werk, ik kan me voorstellen dat je daar prima je bedrijf van kan maken én dat dat erg leuk werk is!
Veulen84 schreef:Wie denkt er even mee? Ik heb iets nieuws bedacht, naja bedacht. Een klant vroeg of ik dat kon regelen. Heb dat gedaan, en wil gaan proberen dat groots in de markt te zetten. Maar advertentie op bokt vind geen aftrek, vraag me dus af of ik wat verkeerd heb gesteld. Willen jullie mee denken?
Gaat om deze advertentie:
[EA-CO] Problemen met je zadel of met onder het zadel gedrag? PLIP
Frozenstar schreef:Waar hebben jullie een zakelijke rekening en waarom voor die bank gekozen?
11AFotograaf schreef:Pff... ligt het aan mij of is iedereen hier op het moment aan het vragen stellen en niet echt aan het reageren?
Yucca schreef:Dus ik kan mijn 3 privé-rekeningen bij de Rabobank behouden en daarnaast 1 privé-betaalrekening en 1 spaarrekening openen bij de ASN bank (voor mijn bedrijf)?
XoNo schreef:Dit is een leuk:
http://browsershots.org/
Hier kun je website in verschillende browsers laten testen, je krijgt er dan print screens van te zien.
Hilda79 schreef:Frozenstar schreef:Ik zou, om niet het idee te wekken dat je maar 1 gezin hebt geshoot, het verschillend maken Hilda
Echter laat je wel zien dat mensen bij je terug komen en dus tevreden zijn.
pmarena schreef:zijn er geen goede beginners die het voor een appel en een ei doen en dan in ruil alles op de foto mogen zetten en gebruiken voor hun portfolio om zo makkelijker nieuwe klanten te trekken ?
Hilda79 schreef:Welke vinden jullie het mooiste?
JolandaS schreef:Ja, dat kan. Ik vind zelf het voordeel van alles bij 1 bank, dat ik in internetbankieren alle rekeningen bij elkaar heb en dat overboekingen tussen privé en zakelijk meteen zichtbaar zijn. Bij overboekingen tussen verschillende banken, ben je je geld altijd even 'kwijt'.
pmarena schreef:Alleen zijn ze dan natuurlijk wel weer zo sneaky dat je dan voortaan met je zakelijke pas in moet loggen...en dan ook weer betaald voor elke klik die je doet
Yucca schreef:Kan me voorstellen dat je in eerste instantie denkt: is niet mijn doelgroep, jij zit meer in de particuliere sector, maar de bedoeling is ook niet direct werk genereren bij de mensen die je daar treft. Maar dat mensen je naam weten, je eventueel kunnen tippen bij een ander (ja die en die gaat trouwen, ja mijn vrouw is zwanger....), het hebben over zaken die bij ondernemerschap horen, creatieve processen en natuurlijk gewoon gezellig kletsen
Ik vind het verrassend leuk, had ik eigenlijk ook niet verwacht.
pmarena schreef:Jolanda :
bij mij liep het inloggen eerst via mijn privé-pas , en daar schrokken ze bij de Rabo best van toen ze er toevallig achter kwamen , want ik zou dan niet genoeg betaald hebben voor het gebruik van de site
Ik heb alleen af en toe een overschrijving van mij naar Duitsland en binnen Nederland , en van Nederlandse klanten naar mij.
Doe nog niet eens aan andere manieren van betalen....puur een ouderwetse overschrijving.
Maar toch liggen mijn "Rabo kosten" die ze er vrolijk elk kwartaal vanaf schrijven , toch altijd minstens rond de 100 euro...zit je toch op 400 euro per jaar , en dan doe je dus nog niks bijzonders