VWO eindexamen 2010 II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elise_K

Re: VWO eindexamen 2010 II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 23:28

Ik kan het ook echt wel, normaal heb ik een 7 of 7,5, maar ik was ziek geweest die dag daarvoor, dus het ging niet..
Engels wel een 7.7, dus dat was wel okee.

Kreeg al een email van mijn Frans docent, dat het overal in Nederland matig tot slecht was gemaakt... Hopen dus op een uberrelaxte norm, en anders toch maar herkansen...

Wauw! Yo go girl, ff hoofdstukje farmen!

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 23:31

Ai, balen Elise! :(:)
Ik heb voor bio een 5 :P Het gemiddelde van onze klas was een 5.1, dus ik vond dat ik het nog best goed gedaan had, al ga ik hem toch maar herkansen. Ik ga nu van een 6.9 gemiddeld naar een 6.4...
Ben nu ook nog druk bezig met een boekverslag voor Frans, moet het vanavond voor 23.59.59 inleveren :P Heb helemaal geen zin meer! We moesten het boek Aucassin et Nicolette lezen en nu 2 opdrachten kiezen. Ik moet nu nog iets schrijven over troubadours en welke rol ze spelen in het boek :Z

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 23:33

Pfoe, wat een drukte allemaal! Ik heb het ook super druk haha maar ook met mijn vriendje :P
Moet ff flink doorwerken en dan kan ik beetje relaxen :)

Donderdag afspraak om het gala te organiseren :P

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 00:01

Frans is landelijk idd echt slecht gemaakt.. bij ons lag t gemiddelde op 15 fout. (ik heb er 15).

Gala is tof! Alleen voor de eindexamenklassen of voor je hele school?

Ik heb echt zoooo'n zin in carnaval!

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 00:36

Zo, Frans is af dus ik ga eindelijk maar eens slapen :D

Josien, gaaf dat je het gala mag organiseren! Wat voor thema hebben jullie?
Haha, Frans is inderdaad overal slecht gemaakt. Ik kreeg vanmiddag een mailtje van mn docent waarin ze zei dat heel erg veel docenten Fras uit heel Nederland geklaagd hebben bij het CITO, met name over het video-deel. Ik neem aan dat ze daar toch echt wel iets mee gaan doen :P

Weltrusten! :evaw:

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 07:56

Het is een Gala voor de eindexamenklassen en we hebben niet echt een thema :P

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 10:45

Oeh! Mag ik hier binnenvallen? Ik post eigenlijk nooit op bokt, maar dit lijkt me toch wel een handig topic :P
Ik ben Natalie, zit nu dus (duhh.) in 6vwo. en uhm. Mijn eindexamens komen er dus ook aan.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-10 11:51

Welkom!

Ik ben blij dat Frans in heel Nederland slecht gemaakt is, al zal mn cijfer daarmee nog geen 5 worden. :+ Van Engels weet ik nog steeds niet hoeveel ik fout heb, we hebben ook al 3 weken oid geen Engels gehad.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-10 11:51

Heb vandaag dus de eerste 6 uur vrij, moet half 3 op school zijn. :+ Voelt echt heel stom. En dat de rest van het jaar.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-10 13:35

Ja fijn. Mn klas heeft mijn eerste uur verplaatst naar nu, en als ik nu weg ga ben ik op school als het is afgelopen. :+ Maarja, ik kan toch niet ruiken dat ze dat hebben gedaan, stond ook niks op de roosterwijzigingen. En nu heb ik om half 4 nog maar 1 uur les en nu weet ik niet wat ik moet doen...

Okee, nu wordt ik echt helemaal gek. Dit is nu mijn officiele rooster waardoor ik lekker de hele middag op school zit voor twee kút uur les. Dit heb ik 2 dagen en als ze die 4 uur zouden verspreiden over andere dagen heb ik gewoon 2 dagen vrij. Niet dat dat kan, maar toch. Kan hier echt heel boos om worden...

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 14:03

pff, superirritant Nienke..
Ik ben ook boos.. heb een 4.8 voor Ak en er waren maar 4 voldoendes! Echt idioot.. Het hoogste cijfer was een 6.5.. En hij wil er niks aan doen omdat hij (ik citeer): 'Als het gemiddelde hoger is dan een 7 haal ik er toch ook geen punt af' :+

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-10 14:27

Dat is ook balen Chris! Bij ons liggen de cijfers van ak meestal ook tussen de 5 en de 6,5.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 14:29

O yes, net een mail gekregen dat iedereen 0.3 erbij krijgt. Dat is dan wel weer sympathiek :)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 16:25

Nienewiep: Ik zit ook elke maandag alleen maar van 13.45 tot 14.30 op school. Ook maar 1 uurtje, behoorlijk hopeloos maja je doet er niks aan.
Heb aantal fout van duits terug...11!!! echt zoooo blij dat betekent dat ik minstens boven de 6 zit! gemiddelde was 12,9 fout en in de andere klas 13,4

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 16:27

*dwingt zichzelf nu weer met haar mondeling bezig te gaan*

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 17:59

Pfff... hebben sommigen nog maar zo weinig les?! :wow: Dan komt dat Centraal Examen ook wel heel erg dichtbij. := >;)

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 18:04

Ik heb een 5.3 voor wiskunde! *\o/* :D Ik had iets van een 3 verwacht, dus ik ben hier eigenlijk heel blij mee :D

Verder had ik voor mn engelse brief 3.75 fout gemaakt, wat betekent dat ik ongeveer een 8.5 heb ofzo :D

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 18:14

Netjes hoor! Wiskunde valt dan idd erg mee!

Zucht, mn leraar zou sk nakijken vandaag (hij hoef alleen mijn se maar na te kijken) omdat ik dan mn herkansingen kan regelen morgen omdat ik donderdag en vrijdag niet op school ben.. maar hij heeft het nog niet gedaan. :(

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 18:16

Ik heb ook nog gewoon hele dagen les. Wij krijgen ook geen facultatief. :)

Wat is er nou zo moeilijk aan samenvatten? Ik had heel serieus mijn best gedaan op een oefenexamen samenvatten NE, krijg ik gewoon een 1.9 terug! Oké, hij telt dan wel niet mee, maar hoe moet dat dan op mijn eindexamen...?

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-10 18:18

Dat is zo vervelend als docenten hun beloftes niet nakomen. :=

Ben nu al bezig om Dekolonisatie en Koude Oorlog in Vietnam samen te vatten, heb de SE in de laatste SE week. Zou wel lekker zijn als ik dan al alles heb samengevat.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-10 18:20

RicardoOpa schreef:
Wat is er nou zo moeilijk aan samenvatten? Ik had heel serieus mijn best gedaan op een oefenexamen samenvatten NE, krijg ik gewoon een 1.9 terug! Oké, hij telt dan wel niet mee, maar hoe moet dat dan op mijn eindexamen...?

Oefenen, oefenen, oefenen denk ik... Het is zo lastig om precies die zinnen eruit te halen die zij willen zien. Want als jij een bepaalde zin/woord niet hebt dan gaan er al meteen een heleboel punten af...

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 18:39

Ik had vandaag een 9.5 terug voor SE Engels =) En 6 fouten in Engels luistertoets, nu Duits nog. Wat vonden jullie daarvan?
Als ik jullie zo hoor ben ik echt heel erg lui met mijn CE's. Heb nog niks eraan gedaan.
Ik ga morgen wel de hele dag naar Amsterdam voor mijn PWS ^^

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 18:40

Jemig Nienke, lekker handig weer allemaal daar bij jou op school :(:)
Nog een paar maandjes, dan ben je er vanaf..

Natalie, welkom! :) Super cijfers hoor :oo

Ik heb gister - jaja, tijdens wiskunde :)) - uitgerekend dat ik nu dus nog maar 39 dagen echt les heb..... :oo eng weinig! CE komt dan wel erg dichtbij inderdaad...

Ik heb ook m'n cijfer van mijn wiskundeherkansing terug, ik had eerst een 5.2 en nu een 8.1 :D Dus wel de moeite waard geweest! Ik hád nog wel wat beter gekund, wat stomme foutjes gemaakt, maar ach... Heeft geen zin om me er nog druk om te maken denk ik zo :D
*is blij

Zo, nu ga ik maar wél even braaf huiswerk doen :j

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 18:46

NieneWiep schreef:
RicardoOpa schreef:

Oefenen, oefenen, oefenen denk ik... Het is zo lastig om precies die zinnen eruit te halen die zij willen zien. Want als jij een bepaalde zin/woord niet hebt dan gaan er al meteen een heleboel punten af...

Ik vind persoonlijk ook de manier van nakijken ook echt belachelijk hoor. Ze houden zich helemaal vast aan dat stomme nakijkvel en zijn niet zo flexibel om het ook goed te vinden als jij kiest voor een andere manier. Er is toch nooit maar 1 manier om iets samen te vatten, je kunt toch ook grotendeels zelf kiezen waar je de nadruk op wilt leggen. :? Maarja, heb dat sowieso wel vaak bij Nederlands docenten, dat zijn echt meesters in het afstraffen op details. Zo kan onze docente ongeveer 1 punt aftrek geven als je bij een debat bijvoorbeeld een keertje zegt: we hebben de beslissing gemaakt (oid) of als je een stopwoordje gebruikt, terwijl wij een keer een belachelijke ontdekking hebben gedaan over haar. Ze heeft het voor elkaar gekregen om binnen 40 minuten 77 x 'Laten we maar zeggen' te zeggen. :)) (En ja, dat hebben we geturfd en we zijn er vast nog wat vergeten, maar we hebben ons in ieder geval kostelijk vermaakt toen. Zeker toen ze doorkreeg dat we iets aan het turven waren, maar niet wist wat het was. :'))

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 18:47

FantasyB schreef:
Als ik jullie zo hoor ben ik echt heel erg lui met mijn CE's. Heb nog niks eraan gedaan.

Volgens mij is niemand hier al echt begonnen aan zn CE's leren hoor? :Y)