Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lotteElb schreef:Ik heb morgen weer een sollicitatiegesprek! Ben eigenlijk bij voorbaat helemaal niet positief, want het was een vacature voor iemand met ervaring... Nu ben ik dan toch wel uitgenodigd, maarja weinig hoop! Maar goed we gaan het proberen.
Staan de laatste week ook echt (te) weinig vacatures voor wat ik eventueel zou willen zeg...
lotteElb schreef:Ik heb morgen weer een sollicitatiegesprek! Ben eigenlijk bij voorbaat helemaal niet positief, want het was een vacature voor iemand met ervaring... Nu ben ik dan toch wel uitgenodigd, maarja weinig hoop! Maar goed we gaan het proberen.
Staan de laatste week ook echt (te) weinig vacatures voor wat ik eventueel zou willen zeg...
marionnnn schreef:Zouden jullie je weerhouden van solliciteren wanneer er staat 'ben jij tussen de 25 en 35' en je bent 23? Oftewel: als je te jong bentHeb je dan uberhaupt kans?
evdpanne schreef:marionnnn schreef:Zouden jullie je weerhouden van solliciteren wanneer er staat 'ben jij tussen de 25 en 35' en je bent 23? Oftewel: als je te jong bentHeb je dan uberhaupt kans?
Gewoon solliciteren, en eigenlijk kan je ze nog aanklagen wegens leeftijds discriminatie.