Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amandavd schreef:Zo even ego post.
Ben net ontslagen. Toen de rest van personeel naar buiten liep om naar huis te gaan kon ik op kantoor komen. Blijkbaar liep mijn contract vandaag af en hij wilde het niet verlenging en als ik spullen in mijn kluisje had moest ik die meteen inleveren. Ik kreeg geen reden en was eerlijk gezegd te in shock om te vragen. Echt zo van houdoe en bedankt. Heb ik mij daar de laatste twee weken met rugpijn voor ingezet, zelfs koopzondag gewerkt en zo buiten geknikkerd.
Ben net ontslagen. Toen de rest van personeel naar buiten liep om naar huis te gaan kon ik op kantoor komen. Blijkbaar liep mijn contract vandaag af en hij wilde het niet verlenging en als ik spullen in mijn kluisje had moest ik die meteen inleveren. Ik kreeg geen reden en was eerlijk gezegd te in shock om te vragen. Echt zo van houdoe en bedankt. Heb ik mij daar de laatste twee weken met rugpijn voor ingezet, zelfs koopzondag gewerkt en zo buiten geknikkerd.
Doubtless schreef:Haha het kwam vooral door de "Willen ze je meteen onzeker maken?!" erg serieus overFijn te horen dat het wel een prettig gesprek was. Wie weet is de uitslag alsnog verrassend
Ik kom vrijwel overal als minst ervaren binnen, maar merk vaak wel dat mensen verrast zijn als ik niet zenuwachtig ben en even de tijd neem om m'n antwoorden goed te formuleren. Daaruit blijkt voor mij dan toch wel dat je CV maar gedeeltelijk meeweegt. Als je een goede indruk achter hebt kunnen laten & passende antwoorden hebt gegeven zouden ze zomaar voor jou kunnen gaan!
Vraag me trouwens nog iets af: Ik let tijdens zulke gesprekken heel erg op andermans en mijn eigen lichaamshouding. Zijn jullie daar bewust mee bezig? Spiegelen of juist je houding aan je boodschap aanpassen?