Iedereen succes met jullie toetsen, jullie kunnen het wel!
Yanick, ik ben ook wel benieuwd wel boek!
Mijn Latijn toets vanochtend ging mwah, ik weet het niet zo goed :p. Heb nog een 7,5 teruggekregen van Duits van begin dit jaar. Vandaag zijn we met de derdejaars naar Groningen geweest, iets over oude kerken :p. Was laat thuis, helaas. Gelukkig is mijn week verder wel relaxed, vrijdag nog proefwerk Engels maar dat is leuk dusja
Morgen 1e uitval, dus hoef pas om 10:10 op school te zijn
Pacific
Geplaatst: 30-10-14 18:18
Ik ook Nina
Kim, jij niet dan? Engels is een prachtige taal . Het vak vind ik niet zo leuk hoor, we hebben niet zo'n leuke lerares. Maar ik vind het geen straf om het te leren
Lekke Susan! Als ik het eerste uitval heb ben ik alsnog 8:45 in :p
Susan, dat is dan tenminste fijn! Nina, Succes! Kyra, lekker! Hoelaat is 5e bij jou? Susan, ook lekker! Bij mij is eerste vrij maar 9.10. Gerbrich, nee, ik vind het zo moeilijk en dan vooral de grammatica.
Pacific
Geplaatst: 30-10-14 18:29
Kim, heb je er hulp bij nodig? Ik volg extra Engels en sta momenteel een 9,5 (vorig jaar afgesloten met een 9,7 gemiddeld) dus wellicht kan ik je helpen? je zegt het maar, ik doe het graag
Niina
Geplaatst: 30-10-14 18:30
Ik kan de woordjes maar niet onthouden Hoelang duurt bij jullie een lesuur? Bij mij 50 minuten.
Myrthe64
Geplaatst: 30-10-14 18:32
Ik vind Engels niet stom
Ik doe cambridge engels om beter engels te kunnen, dat geven ze op onze school
Edit; is wel veel huiswerk helaas.. Edit 2; en 3 uur pee week ipv 2uur Edit 3; gerbrich doe jij ook cambridge of ander "extra engels"?
Laatst bijgewerkt door Myrthe64 op 14-07-24 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Wij hebben verplicht Cambridge English. Ik vind het nog steeds niet de fijnste methode, maar goed ik heb niet veel keuze . Ik ben geen held in Engels, kan het wel allemaal makkelijk verstaan maar spreken en zelf gebruiken vind ik toch wel wat lastiger. Al die stomme grammatica...
Gerbrich, mijn moeder helpt me nou, maar als ik hulp nodig heb zal ik het vragen, dank je! Helaas is onze hele methode in het Engels dus dat is nog moeilijker. Nina, bij mij 45 min. Myrthe, bij ons kon je Cambridge Engels kiezen, maar ik heb dat niet gedaan omdat ik 5 tiende te laag stond, nu ben ik heel blij dat ik het niet heb gedaan. Franka, heb jij ook zo'n moeite met de namen?
Pacific
Geplaatst: 30-10-14 18:47
Ja ik doe CUC inderdaad
Welke methode heb je Kim?
Ik heb headway en Objective First. Ik heb 4 uren per week Engels.
Ik vind Engels makkelijk en ben er ook wel goed in, maar ik heb niet voor cambridge gekozen omdat ik daar geen zin in had, geen tijd voor heb (extra hw en opdrachten) en het erg duur vond