Maar veel rotondes en bochten zijn in de 3 ook uitstekend te doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AfricanLady schreef:Ik heb 11 augustus om 14:55 mijn herexamen.
Is op een druk tijdstip in Sneek
Maar als ik mijn zenuwen onder controle houd komt het allemaal goed.
Ik ga nu van te voren naar de huisarts om iets tegen mijn zenuwen te halen.
Afgelopen keer had ik Plantival maar die werkte dus niet bij mij.
En als ik zenuwachtig ben dan kan het zomaar zijn dat ik vergeet hoe ik moet rijden en niet meer kijk zoals gister gebeurde en dat wil ik niet weer.
Yvank_ schreef:Haha dat doe ik dus totaal weer andersik schakel terug zeg maar.. Dus naar de 4,3,2 en dan hoef ik bijna niet meer bij te remmen. Dat doe ik met de trailer dan is de overgang voor het paard het fijnste, maar ik doe het nu zonder trailer ook veel vaker.
Maar veel rotondes en bochten zijn in de 3 ook uitstekend te doen
xNathaliee schreef:Ik had gister ook zoies soortgelijks, voor het eerst echt op de snelweg gereden (120 km weg). Schakelde van zijn 4 naar zijn 3 ipv 5 maar had het gelukkig op tijd door
Wat gebeurd er eigenlijk als je hem wel in een te lage versnelling schakelt en je je koppeling op laat komen?
Siggislief schreef:AfricanLady schreef:Ik heb 11 augustus om 14:55 mijn herexamen.
Is op een druk tijdstip in Sneek
Maar als ik mijn zenuwen onder controle houd komt het allemaal goed.
Ik ga nu van te voren naar de huisarts om iets tegen mijn zenuwen te halen.
Afgelopen keer had ik Plantival maar die werkte dus niet bij mij.
En als ik zenuwachtig ben dan kan het zomaar zijn dat ik vergeet hoe ik moet rijden en niet meer kijk zoals gister gebeurde en dat wil ik niet weer.
Bedenk wel het zal nog wel vakantie zijn in Sneek/Friesland....
xNathaliee schreef:Is met slippers rijden anders dan schoenen? Het wordt vandaag wel erg warm voor dichte schoenen dus wil mijm Birckenstocks aan.
Oh spannend Blarhiminn! Hoe laat moet je maandag?