Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Air schreef:Mijn interesse ligt in de dieren.. daar heb ik dus ook een opleiding in gedaan... maarja dat is toch meer een hobby dan dat je er werk in kunt vinden en alsmik er al werk in zou krijgen is dat ook niet iets wat je tot je 67e volhoudt.
Ben nu nog jong dus kan nog gewoon naar school.
Secretaresse zat ik idd. al voor te kijken, en de daarbij gelegen dingen idd. Maar ik ben geen wiskundenerd... ben er niet heel slecht in maar ook niet heel goed, ik weet niet hoe je niveau daar in moet zijn?
SuSem schreef:Hoe zit het eigenlijk met ww als je tijdelijk werk hebt.
Ik heb ww tot medio april. Stel ik word aangenomen voor een tijdelijke functie ivm zwangerschapsverlof, van januari tm mei. Schuift mijn ww dan door?
Air schreef:Val even binnen met een vraagje, misschien weten jullie het.
Wat is een slimme opleiding om te doen? MBO niveau.
Aangezien ik totaal niet weet wat ik wil, kan of leuk vind om te doen(kwa werk, hobby is overduidelijk) lijkt het mij slim om een beetje een algemene opleiding te volgen. Maar welke.. er zijn zoveel opleidingen, en ik wil niet weer een opleiding hebben waar je aan het eind eigenlijk niets anders mee kan dan dat specifiek beroep.
Air schreef:Mijn interesse ligt in de dieren.. daar heb ik dus ook een opleiding in gedaan... maarja dat is toch meer een hobby dan dat je er werk in kunt vinden en alsmik er al werk in zou krijgen is dat ook niet iets wat je tot je 67e volhoudt.
Ben nu nog jong dus kan nog gewoon naar school.
Secretaresse zat ik idd. al voor te kijken, en de daarbij gelegen dingen idd. Maar ik ben geen wiskundenerd... ben er niet heel slecht in maar ook niet heel goed, ik weet niet hoe je niveau daar in moet zijn?
stef schreef:SuSem schreef:Hoe zit het eigenlijk met ww als je tijdelijk werk hebt.
Ik heb ww tot medio april. Stel ik word aangenomen voor een tijdelijke functie ivm zwangerschapsverlof, van januari tm mei. Schuift mijn ww dan door?
Nee, heb ik aan de hand gehad en was gewoon 4 mnd kwijt