Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hilda79 schreef:Holly, ze kiezen niet voor de combi omdat ze aangeven niet te weten hoe de bevalling verloopt. Tot nu toe heb ik bijna alle zwangeren terug gehad met het kindje. Inderdaad degene niet waarbij de eerste periode niet was zoals gehoopt.
Is dat een KvK seminar in samenwerking met de Belastingdienst, of door Belastingdienst zelf georganiseerd?
PaysBas schreef:Vandaag een bijeenkomst voor de startende ondernemers bij de Belastingdienst.
zij zagen het anders dan ik maar ik werk toch echt volgens de regeltjes en rij grijs terwijl zij vonden dat dat niet kon. 
Fijn dat de eerste keer zo goed beviel. Dat blijft dus niet bij deze enkele reportage?

Nu heb ik een bedrijf en ben ik weer grijs, de belastingdienst werd er kleurendoof van

Ik vond het alleen niet echt een succes. Weinig reacties en uiteindelijk maar 1 Bokker die (wel leuke!) logo's opstuurde. Daarom hebben wij besloten om toch ook nog een paar webdesigners voor een logo te benaderen; ik wil wel wat keuze hebben bij een logo en niet voor de eerste de beste gaan..