Daarom had ik vorig jaar voor de VU gekozen.
Van een vriendin hoor ik zo nu en dan verhalen over administratie bij de UvA.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daarom had ik vorig jaar voor de VU gekozen.
Ja, hij is 22m2.
Yipee schreef:Jij zit bij de UvA [naam]? Dat is echt een rot universiteit kwa verstreken van informatie en ergens inschrijven. Het is echt een administratieve bende daar. Veel succes.Daarom had ik vorig jaar voor de VU gekozen.

). 's avonds ben ik moe en vaak ook nog chagrijnig! 
Vriendje was wel heel dronken overigens, meneer bleef ook maar bellen: ''Juhhh ik vind je wel leukk, juhh ik houuu van je''. Zo issie normaal niet.
Ben om half 5 ook maar uit bed gegaan om alsnog naar vriendlief toe te fietsen en daar te slapen (jep ben een idioot). 
k weet de naam van de huisgenoot nogsteeds niet
Maar voel me heel dom om het nog een keer te vragen
mjaah morgen toch maar eens doen xD toch wel handig xD
Ik eet trouwens (bijna)nooit met huisgenoten. Af en toe met m'n naaste buurman, heel af en toe met m.n bovenbuur

nja nu nog 1, de ander heeft de kamer wel al ingericht maar is er nog niet ingetrokken xD 

Juist ontzettend gezellig en in de 2 weken dat ik hier nu zit heb ik nog geen last van iemand gehad. 
Heb eigen keuken vet chill dus. 

We houden het samen schoon xD Hebben er geen regels voor opgesteld of over gehad, maar telkens als ik een doekje over het aanrecht heen haalde, ook over het deel waar hij had gekookt, dan verontschuldigt ie zich meteen en dat hij het wilde doen enzo
Hij is geen schoonmaakwonder (wilde een kastplank schoonmaken met een droge doek
) maar nu heeft ie wel gezien hoe het wél moet xD