Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 18:20

Yucca schreef:
Misschien een klein beetje hulp van de creatieve tekstschrijvers hier?

(bedrijfsnaam) geeft bij ieder tuinontwerp een gratis
boom weg, kijk voor meer info op www . . nl

Deze zin heb ik nu bedacht voor mijn actie, vind hem alleen nog niet echt lekker klinken: geeft gratis weg.
Iemand een ander idee?

Laat uw tuin ontwerpen door (bedrijfsnaam) en ontvang een gratis boom! www. . nl

Een goed begin is het halve werk. Bij ieder tuinontwerp van (bedrijfsnaam) schenken wij u alvast de eerste boom! www. . nl

Lege tuin? Laat (bedrijfsnaam) uw tuin ontwerpen en wij geven u gratis uw eerste boom. www. . nl

Bij ieder tuinontwerp ontvangt u nu van ons uw eerste boom gratis! www. . nl

Zit u al lang op een tuinontwerp te bomen en komt u er niet uit? Wij ontwerpen uw tuin en geven er nu gratis een boom bij! www. . nl
_O- sorry :o

Of het kan nog meliger natuurlijk: Op zoek naar een boom? Wij ontwerpen uw tuin eromheen en geven u de boom gratis!

Sorry :')

Yucca

Re: Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 18:28

Hahahahaaaaaa nou jij weet er wel raad mee! :D :D Geniaal, (maar de meeste zijn te lang, heb niet zoveel ruimte).

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 18:29

Hoeveel tekens mag het lang zijn? Is het voor op een kaartje of banner oid?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 18:38

Die eerste moet wel kunnen toch zeker ? :)

Zelfde strekking als de jouwe , maar loopt dan net wat vloeiender / klinkt wat beter :j

Gewoon simpel en duidelijk is die :)

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 18:49

pmarena, klopt het dat ik jou hier niet eerder tegen gekomen ben? Vertel eens wat je voor bedrijf hebt. Dat is voor iedereen leuk om te weten. Overigens welkom hier.

Hilda. ook ik vind nr 3 het leukst.

Frozenstar, ben je er al achter wat je fout doet? Welke ideal heb je? Misschien kunnen we helpen.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 18:57

Hilda ook hier nr 3 favoriet maar die buikfoto vind ik wat onduidelijk, die confetti (of wat het ook is) is wat rommelig.

Nuage is druk met dr boom zinnen, hahaha, zitten hele leuke tussen!

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 19:24

Hilda, nr 3, die had je zelf ook al gekozen zag ik.

Nuage: ik bewonder je creativiteit hoor, je schudt het allemaal zo even uit je mouw! (Ik vind vooral de 'melige' zin wel erg leuk, maar het moet wel bij de klanten ook passen natuurlijk. :+)

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 19:33

Het zijn muisjes die je krijgt als een kindje is geboren. Op een beschuitje dan he. Iedereen wil altijd zo'n foto. Heb maar weinig foto's met een lichte achtergrond omdat de klant bijna altijd voor een zwarte achtergrond kiest. Zelf vind ik het niet kunnen om een zwarte fout hierbij te kiezen.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 19:34

Oeps te snel geweest via mijn mobiel.

De laatste zin van Nuage vind ik super bij je passen Yucca.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 19:37

Leuk kaartje, Hilda, maar had je niet pas gezegd dat je visitekaartjes eruit gingen... Of wordt dit een groter formaat?
Ik vind zelf alle foto's wel iets hebben, ondanks dat ik meer voor de gezinsfoto uit de eerste 2 ga, omdat dat lekker blauw is en goed bij elkaar past, maar je hebt mooie foto's uitgezocht voor je kaartje!

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 19:54

Hilde kaartje 3 :)

Vraagje over de rekening... bij welke banken hebben jullie je zakelijke rekening lopen? Wij wilde namelijk voor rabobank kiezen, iemand hier ervaring mee?

Pmarena, ook hier ;)
En voor de mensen wie en wat pmarena is en doet, neem eens een kijkje in haar profiel/onderschrift, dan ben je er denk ik zo achter ;)

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 20:20

Rabobank is goed hoor, Soraya! Ik heb zelf al mijn rekeningen en verzekeringen bij hun lopen! Zelfs mijn zorgverzekering is van Interpolis, wat toch eigenlijk een onderdeel is van Rabobank!
Het fijne vind ik ook dat (iig hier) je een hele gemakkelijke telefonische hulplijn hebt! Je kunt zo bellen voor vragen en/of om afspraken te maken en er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor de gesprekken op de bank of de telefonische vragen. De kosten van de zakelijke rekening zijn volgens mij ook nog goed te doen! Zeker de eerste 2 jaar als starter!

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 20:29

Dank je wel voor het delen van je ervaring 11AFotograaf! Rabobank is idd de verkoper van Interpolis (achmea) verzekeringen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 21:06

Paan :

Hoi , ik heb wel tijden geleden een keer in een dergelijk topig gereageerd , weet niet of dat deze was eigenlijk :)
Tja , zie onderschrift , dat is dus mijn bedrijf , heeft verder weinig uitleg nodig denk ik , Nederlands importeur van Barefoot dus :P

Cissy : dat is mijn gevoel dus ook bij de buik-foto , het is wat rommelig / druk zo.
Maarja , misschien spreekt dat veel mensen juist wel aan , soms weet je het toch niet :P

Soraya : Hee hoi :wave:

Ik zit bij de Rabo , al sinds 1994 toen je kaartjes voor de WEG moest bestellen via een Rabo-rekening :P
Dus ook mijn zakelijke rekening maar daar gedaan :)

Vind het wel belachelijk hoor dat je dan ineens voor elke muisklik moet betalen.....maar dat zal wel normaal zijn :P

Heb vorig jaar ook wel eens gekeken bij de ING maar dat scheelde al met al niet zo gek veel geloof ik :)

Toch heb ik warmere gevoelens naar de ING toe : bij hen kon ik tenminste een hypotheek krijgen terwijl ik verdorie bij m'n eigen Rabo niet geholpen kon worden , sukkels :P

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 21:11

Rabo is sowieso rot met hypotheken, bij ons deden ze ook moeilijk (terwijl we al een heel gesprek hadden gehad met zo'n adviseur), dus ik ben nu niet meer zo dol op de Rabo!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 21:21

Je hoort het wel van meer mensen inderdaad.... en dan daarbij dat ze de openingstijden ook steeds krapper maken....maar wel lekker geld blijven pompen in die wielerploegen enzo , of ben ik dan een zure vrek als ik daar aan denk terwijl ik weer elk kwartaal die Rabo-kosten automatisch van de zakelijke rekening zie gaan , terwijl ik dus echt niks bijzonders doe ? Kost me gewoon een paar 100 euro per jaar die grap , voor alleen wat overschrijvingen :P

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 23:07

Ben zo blij dat ik een privé rekening gebruik voor het zakelijke gedeelte. Zolang het goed gaat is het mooi meegenomen, dat spaart toch elke maand weer geld uit.

Net weer lekker bezig geweest, inmiddels heb ik al het kattenspeelgoed toevoegd en alle voerbakken (voor honden en katten). Het is nog best wel wat werk, maar ik kom er vanzelf wel ;)

GeorgetteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 23:22

Ik ben heel benieuwd wat je allemaal hebt Joyce. Als je online bent, ga ik kijken voor leuke voerbakjes voor Roxy.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 23:38

Dat is goed :D Ik hoop binnenkort nog wat leuke voerbakjes voor katten te scoren, want ik heb nu maar 4 vrij basic bakjes, maar ik wil meerrrr! En dan ook echt leuke dingen, niet van die habbie-wabbie dingen ;)

Ik moet gewoon even de postcode loterij winnen, dan kan ik alles kopen wat ik wil en hoef ik niet meer netjes te wachten tot ik weer geld heb gespaard om in te kunnen kopen, haha

Lovepaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 00:07

joyce2 schreef:
Ik moet gewoon even de postcode loterij winnen, dan kan ik alles kopen wat ik wil en hoef ik niet meer netjes te wachten tot ik weer geld heb gespaard om in te kunnen kopen, haha

Ik ga voor de Staatsloterij dus ik begrijp helemaal wat je bedoelt. :+

Is nog veel werk,nietwaar,zo'n shop vullen??

Voor nu trusten.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 09:11

Nou idd, ik had wel verwacht dat het veel werk zou zijn en het is niet moeilijk, maar je moet zo goed opletten dat je alles goed invult. K vind het wel heel leuk hoor, maar er ligt nog zo'n berg dat ik echt het idee heb dat er geen einde aan komt, haha.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 10:31

Goedemorgen!

De tekst was voor op een reclame-kaartje (pasje formaat) bij mijn vogelhuisjes. Ik heb er nu dit van gemaakt: Ontvang nú een gratis boom bij een tuinontwerp door ... & ...., kijk voor meer info op....

Vrij zakelijk en simpel, maar op het kaartje is zelf vrij druk en heeft al een opvallende zin: Wie woont er straks in uw tuin? Dus het moet niet té veel grappen en grollen worden :+

Gister ben ik naar een netwerkbijeenkomst geweest van het onz-achterhoek. Erg leuke gesprekken gehad, al merk ik dat ik niet heel veel mensen spreek, maar wel langere gesprekken heb. Leuke tips gehad!

Om 10 uur is hier om de hoek een open coffee, nog nooit geweest. Maar ik denk dat ik er maar naartoe ga, wel goed om te óefenen' met jezelf verkopen ;) (en uberhaupt vreemden spreken...haha)

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 12:00

Open Coffee lijkt me idd een leuke bijeenkomst om naar toe te gaan! Helaas is die in Den Bosch altijd op woensdagochtend van 9 tot 10, terwijl ik dan altijd op pad ben om te fotograferen! De enige week dat ik tot nu toe geen opdracht heb staan op woensdagochtend heb ik gebruikt om op vakantie te gaan, dus ik weet niet of het me lukt om ooit langs te gaan!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 13:17

Even kijken of ik het nog uit mijn hoofd weet wat pmarena allemaal aanhaalde. Ik was het er iig mee eens :D
Zelf zit je altijd vol ideeen en plannen. Je ziet het zus en zo voor je en hebt er al helemaal zin in.
Maar hoevaak wordt daarbij niet vergeten wat de klant eigenlijk wil?
Pmarena stelt zich op als klant(die toevallig een mooi dijkhuisje met grote tuin heeft :P ) en zegt, ik mis dit en dat, en eerlijk is eerlijk, ik zou hetzelfde doen.
Is het dan verstandig om te zeggen, ja maar(wuif weg), of zou het handiger zijn om iets met die info te doen? :)*
Let daarop hoor want je boort jezelf klanten door je neus als je zo eigenwijs doet :+

Nou he Joyce. Voor de bezoekers van website lijkt het allemaal appeltje eitje, maar poeh wat een werk dat het is achter de schermen.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 13:44

Ik zou niet zien op welke manier ik eigenwijs doe, omdat ik mijn werk niet doe voor een appel en een ei?
Daarnaast weet ik heel goed dat ik mensen moet laten zien welk werk ik maak, en dat gebeurd ook. Dus eigenwijs klinkt mij in deze vreemd in de oren, en weg wuiven ook....

Open coffee was erg geslaagd, grappig om te zien dat er connecties zitten die je helemaal niet verwacht (detacheringbureau waar ik al eens voor heb gewerkt, mensen die mijn opleiding kennen, mensen die weer mensen kennen die jij kent, ect.)