Balen Byjou! Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Zit ook al vanaf 2009 te wachten op de beloofde cursussen. Ben ook werkzaam als huishoudelijke hulp al vanaf juni 2009.
Vienna2007 schreef:Emytje schreef:Waarschijnlijk heb jij wel de juiste opleiding, genoeg werkervaring, geen lichamelijke of geestelijke nadelen en zit je in de juiste sector.
Nee, helemaal niet. Heb "slechts" MBO, ik werk dan wel al bij elkaar 12 jaar.... Heb geen geestelijke beperkingen nee. Lichamelijk wel, maar niet noemenswaardig dat ik er voor thuis moet blijven nee...
Maar ik heb een half jaar ook een baan aangenomen waarbij ik 200 euro netto per maand minder ging verdienen.... En dat deed zeer, zeker omdat ik alles zelf betaal! Maar nu zit ik weer goed ergens anders, en viel de periode dus uiteindelijk mee.. even doorbijten, maar als je thuis blijft zitten kom je minder gemotiveerd over dan wanneer je genoegen neemt met minder
Wat voor werk zoeken jullie?
Kirstenn schreef:Hmm ligt eraan aan welke kant van Utrecht. Richting Apeldoorn. En hij is op dit moment niet opzoek naar iemand aan de administratieve kant, helaas... Hij gaat ook verhuizen meer richting het zuiden. Hij moet ook inpakwerk doen en dat heeft hij toen een tijd laten doen door een werkplek voor mensen met Korsakov. Nu ik erover nadenk is hij toch eigenlijk best goed voor de 'mindere' onder ons, zo heb ik 'm nog nooit bekeken
Ik had m'n berichtje van net aangepast, maar heb de gemeente idd nog kunnen bereiken!
blacknorton schreef:grr van zulke dingen kan je echt moe worden!! bied het dan niet aan, dan weet je tenminste waar je aan toe bent!! gelukkig ben je er nu achter (en op tijd) en heb je ons gewaarschuwd.
succes met schrijven.
altijd fijn als paardjes je ergens op kunnen wijzen al is het ook wel vervelend als het dan niet gaat zoals zou moeten.
patpen schreef:Ik ben nu even ongelooflijk![]()
![]()
![]()
op het UWV. Wat een k..bedrijf zeg! Sorry hoor, moet ff afreageren....
Iedere dag krijg ik een mail of er matches zijn met (nieuwe) vacatures op werk.nl; iedere dag hetzelfde (geen dus). Dat kan best 1-2 dagen zo zijn, maar dit is al bijna 2 weken zo. Net even zelf gekeken op werk.nl blijken er dus 67 (!!!!!!!) vacatures te zijn die binnen mijn profiel passen waarvan 2 echt perfect aansluiten en wat ik zoek.
Hier kan ik dus ontzettend kwaad over worden. Waarom een emailservice aanbieden maar geen passende functies doorsturen???? Oké, ik had zelf ook wat eerder kunnen kijken. Maar ik wachtte op bericht over het gesprek van vorige week.
Paardrijden ging vanmiddag ook stroef. Ik rij op een schat van een merriealleen voelt zij stemmingen haarfijn aan. Mijn hoofd was te vol dus dat van haar ook. Uiteindelijk hebben we de oefeningen in de bak maar gelaten voor wat ze zijn en lekker het bos ingegaan. Vraag me niet waarom, maar ik kon haar bijvoorbeeld niet in draf houden; na 3 stappen viel ze weer terug in stap. Bij hoeken is dat bekend, maar ik kon haar zelfs op het rechte stuk niet in draf houden. Voltes gingen ook niet, overgangen stap leverden zelfs al problemen op. Zelfs de (wekelijkse) slalom ging niet. Eenmaal buiten even lekker diep doorgeademd, paard ook
en daarna ging het allemaal weer goed. Conclusie: mijn ademhaling zat te hoog en mijn hoofd te vol. Daar wijst het paardje (1.68 = net zo groot als ik) mij dus even op. Wat een schat is het toch ook.
Morgen ga ik brieven schrijven naar die 2 bedrijven. Nu te moe. Reageren kan tot minimaal de 13e dus morgen is geen probleem!