Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FantasyB schreef:Ik hoop hetDankjewel
Dat is zo fijn aan dit topic. Je hebt in elk geval normale reacties. Niet van die ouderreacties van 'Achwelneejoh! Jij doet dit wel even, je hoeft niet te stressen'
R_obin schreef:Ja en anders meeschrijven met wat je leest? Niet alles overschrijven natuurlijk, maar echt de hoogtepunten die je moet onthouden. Ik heb zelf ook veel moeite met iets onthouden als ik het alleen maar lees, ik moet echt schrijven dan. Misschien helpt het jouw ook wel.
Een beetje roosvicee erbij en het komt wel goed
Nueve schreef:Níemand doet dit even.. Iedereen heeft toch een bepaalde vorm van spanning, angst of stress. En dat is ook helemaal niet gek, niet erg en ook niet raar. Maar het is wel van belang om het even te kunnen relativeren of zover mogelijk van je af proberen te zetten op de momenten dat er echt wat gedaan moet worden.
Zo.
R_obin schreef:Blegh ik heb waarschijnlijk een geirriteerde pees in mijn knie door overbelasting. Ben nog niet naar de dokter geweest hoor, maar alles wat ik erover op internet kan vinden wijst daarop en ik heb precies die klachten..
Maarja eigen schuld, heb al een half jaar last van mijn knie maar ik ben gewoon door de pijn heen gaan voetballen met een knieband om. Totdat ik gister in een wedstrijd niet normaal meer kon lopen, alleen maar mank. En nu doet het nog steeds veel pijn. Heel slim ben ik weer geweest.![]()