Haha.. het leek maar zo.. ik heb nog geen boek open ondertussen Heb wel uitgerekend dat wij nog maar 9 weken echt les hebben, en dan dus nog een tentamenweek en een week vakantie.. En dan hebben we alweer vrij om te leren voor CE.. Nog maar 40 dagen les.... (paar lesweken van 4 dagen)
Maargoed, ik moet hier wat vaker reageren, ik post wel zelf maar ik reageer helemaal niet op jullie
[egopost] AHHHH ik word zo gek van mijn school!! Die wiskunde dude is vandaag álweer niet op komen dagen, dit is al de derde keer... We hebben nu sinds november geen leraar meer en sinds vorige week zou er een vervanger zijn die dus nu al drie lessen niet is op komen dagen, en niemand weet waar hij is? Dadelijk wordt hij al ontslagen zonder een les te hebben gegeven en zitten we alsnog zonder leraar... En omdat hij van zover moet komen hebben we nog maar 2 dagen per week wiskunde, en valt het op dinsdag dus altijd uit, waardoor ik voor de rest van het jaar pas om HALF 3 op school hoef te zijn voor 2 uurtjes les. Ze zeggen nu dat hij er echt donderdag zal zijn (maarja dat zeggen ze al 2 weken en ik geloof het echt niet meer) dus ik ben benieuwd...[/egopost]
astriidj
Geplaatst: 08-02-10 18:57
Ik heb nog 22 dagen les, dan se-week. En dan nog 21 dagen facultatief les (veel examens oefenen dus). En dan LSD
Balen Nienke van je wiskunde leraar. Is er geen andere wiskunde leraar bij jullie op school?
Die zijn er wel, maar die hebben het blijkbaar allemaal te druk. Maar ik bedoel, wij zijn een examenklas, hebben wij niet de prioriteit? Geeft ons dan de leraar van een klas die het wel een weekje kan missen.
astriidj
Geplaatst: 08-02-10 19:00
Ja dat is wel raar. Kunnen jullie niet regelen dat twee klassen een uurtje minder les krijgen en jullie dan iig nog 2 uur les in de week hebben?
Nou we hebben het eigenlijk al opgegeven. We hebben al zo vaak gepraat met de afdelingsleider/directeur en zij weten blijkbaar ook niet wat ze moeten doen.. Ik wacht wel af tot donderdag en als hij er dan niet is word ik zo boos... En dan gaan mn ouders dan ook wel laten weten denk ik.
Ben trouwens benieuwd hoe iedereen gaat reageren op hem, als hij er donderdag wel is. Vast niet heel positief door deze eerste indruk die hij al gemaakt heeft, zonder dat iemand hem ooit gezien heeft.
astriidj
Geplaatst: 08-02-10 21:37
Misschien is het wel een lekkerding, dan is alles weer goedgemaakt haha
Haha, weet je wat best grappig is. Begin 5e is er zo'n (best wel nice ) natuurkundeleraar bij ons weggegaan.. En nu is er zo'n wiskundeleraar, die lijkt er echt PRECIES op. Al helemaaaal van de achterkant, precies zelfde kapsel, lichaam en kledingsstijl enzo. Dus telkens als hij ergens door school loopt, en zeker als hij door de natuurkundegang loopt, gaat het "HEE is meneer de K weer terug?! " HAHA echt eeeeeeeeeeeeeelke keer. Hij moet er ook wel gek van worden denk ik.