Vandaag ook weer een afwijzing via de post gehad.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowgirl schreef:Nou van mijn kant eindelijk eens een positiever berichtje. Mag ook wel eens nu ik bijna 9 maanden thuis zit.
Ik had mijn test voor het callcenter toch goed gedaanen ben vandaag op intake geweest waar alles werd uitgeled hoe het verder zal gaan.
Betreft een functie bij Unive voor 6 maanden. En het gaat om het beantwoorden van vragen van klanten over verzekringen.
Woensdag volgt een assesment bij Unive zelf. Als ik daar doorheen kom volgt een 4 weekse training.
Deze functie op een callcenter vind ik wel okay zolang ik maar niet hoef te verkopen. Ben allang blij dat er iets in het zicht is.
evdpanne schreef:Wat een positieve ontwikkelingen weer hier! Ik ga ook maar weer een zoeken naar iets waar ik op kan schrijven.... En ik ga me denk toch ook maar aanmelden bij Maandag, heeft iemand daar ervaring mee (of wel eens wat van gehoord)?
Cowgirl schreef:mijn stalgenootje tipte me op een vacature bij het dolfinarium in harderwijk. Die zochten een dolfijnenbaby oppasser.
op http://www.dolfinarium.nl kun je meer lezen. betreft wel een partime/tijdelijke functie.
Ik heb ook nog maar eens een mail gestuurd naar mijn geweldige reintegratieburo. 2 weken geleden de laatste vacature gekregen en daarna was het stil.
Ik heb nu de neiging om een klacht in te dienen en dat ga ik van de week ook maar eens doen denk ik.
Ier_ schreef:De laatste tijd komen hier gelukkig wat meer positieve berichten! Cowgirl, hopelijk vind jij snel een passende baan, zolang thuiszitten is vor niemand leuk..
Voor de rest ook; veel succes met het solliciteren, jullie vinden vast & zeker allemaal (snel) een passende baan.
@ Kensha; hoe isset met je site?
Ier_ schreef:Hihi, ik heb ook heel wat oorlog gevoerd met PHP terwijl ik een intranet aan het bouwen was..Maar het is altijd mooi als 't je uiteindelijk dan tóch lukt! Javascript heb ik eigenlijk maar één ding mee op m'n site en dat is m'n contactformulier, ga volgend blok op school wel Informatica doen dus dan ga ik doodgegooid worden met Java!