Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Thats_Me schreef:wéér twee afwijzegingen binnen![]()
mag niet eens op gesprek komen.
Is een tijdelijke functie tot 1 april met mogelijkheid tot verlenging. Moet nog bellen voor wanneer ik op gesprek kan komen.
Thats_Me schreef:Ik mag op gesprek komen voor een functieIs een tijdelijke functie tot 1 april met mogelijkheid tot verlenging. Moet nog bellen voor wanneer ik op gesprek kan komen.
Kon zelf ook een tijd aangeven dus heb mooi halverwege de ochtend gepland zodat ik in iedergeval ruim kan plannin met het OV 
dus beetje lastig omheen te plannen als je nog ergens midden in het land op gesprek moet.
Het is dan nog wel geen baan maar geeft tenminste aan dat er tenminste iemand interesse in me heeft! Suuskipje schreef:morgen om 10 uur een sollcitatiegesprek
marlon7 schreef:Ik ben ook aan het solliciteren, maar ik vind het lastig om een goede sollicitatiebrief te schrijven. Heeft iemand van jullie misschien een goede opzet van een sollicitatiebrief?
Thats_Me schreef:Ik ben blijHet is dan nog wel geen baan maar geeft tenminste aan dat er tenminste iemand interesse in me heeft!
Riep al ik spaar die dingen maar goed leuk is het natuurlijk niet.
Spannend!!
dus nu afwachten of ik op 2e gesprek mag komen
Chubby schreef:Gisteren werd de afspraak met het werving- en selectieburo die voor donderdag stond afgebeld en verzet naar begin oktober. Baalde er al van.. Maar nu krijg ik net een belletje dat ze mij al voor willen gaan stellen bij een functie? Ik snap er weinig van, maar het zal wel en ik wacht het maar gewoon af!