Oke dat is dan wel echt midden in de nacht beginnen, maar wel korte diensten zeg! of is dat gebruikelijk is jou branche?
Client bij ons heeft een epimat, die al heel de nacht afgaat (omdat hij draaoit oid, niet omdat hij een toeval heeft). Ben het nu zo zat, dat ik het apparaat afgekoppeld heb, er staat nu babyfoon bij client, zo kan ik hem toch horen, maar wordt hij niet heel de tijd wakker van die herrie van de mat.
Dreamy
Geplaatst: 18-02-15 07:28
Eerste nacht is altijd zooo rot! Heb dan altijd zo slecht (vaak niet eens) geslapen.. Nu al helemaal, paardlief staat te koop en het kwam gisteravond na de 3e kijker toch wel even binnen. Pfff.
Ja op deze locatie is het normaal dat er zulke korte diensten zijn, maar wel al aan het rondkijken voor full-time baan. Maar wel leuke locatie om basis ervaring op te doen.
Oke ja dat scheelt dan, maar zo draai je inderdaad niet zoveel uur. En we zijn er weer, heb een client die niet wil gaan slapen en al 2 keer zijn bed uit probeerde te klimmen.. Hij zit nu in zijn woonkamer te roken en zou me bellen als hij weer naar bed kon, maar nog steeds niets gehoord dus zal zo eens gaan kijken. Verder medicatie uitzetten voor de hele week dus druk nachtje! Nog meer bokkers aanwezig?
Een hele goede nacht! Nog meer bokkers in de nacht vannacht?? Ik heb geloof ik al 2 maanden geen nachten meer gedraaid, nu 1/3.. en heb het nu al zwaar..
Nee gelukkig niet zo vaak, komt nu door het rooster drama wat er is. ik heb geen moeite met nachtdiensten, draai er minimaal 7/8 in de maand, maar alleen voor het geld. Kom ze wel goed door hoor en vind ze ook niet vervelend dus.