Gefeliciteerd SoAndrea!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AfricanLady schreef:Ik ben altijd zenuwachtig voor mijn rijles maar zodra ik in de auto zit is alles weg en rijd ik heerlijk
xNathaliee schreef:AfricanLady schreef:Ik ben altijd zenuwachtig voor mijn rijles maar zodra ik in de auto zit is alles weg en rijd ik heerlijk
Precies dit dus. En de laatste 10 min maak ik vaak de meeste 'fouten'. Net weer, stilstaan voor een stoplicht op een helling. Ik WEET wat ik moet doen maar denk er teveel over na misschien grr zo goed gereden zelfstandig en dan op het laatst toch weer uitvallen.
Jannaa schreef:Wat ik gisteren heb meegemaakt! Na mijn rijles werd ik naar huis gebracht door een meisje dat haar derde rijles had, nou heb echt doodsangsten uitgestaanZe remde steeds met links, wou op een 80-weg gas geven maar remde per ongeluk keihard, keek niet om zich heen en reed een paar keer bijna de weg af. Pfoe was blij toen ik veilig thuis was haha!
VeraPopeye schreef:Vandaag op de snelweg perongelijk naar zijn 1 geschakeld, was nu zon succes. Volgen keer toch weer gewoon de 5 pakken, werkt beter hahaha