had net aan voldoende verwacht dus ben heel blij. Nu heb ik 11 punten kan er nog 4 krijgen, alleen dat tentamen heb ik nog niey terug Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
had net aan voldoende verwacht dus ben heel blij. Nu heb ik 11 punten kan er nog 4 krijgen, alleen dat tentamen heb ik nog niey terug
Waarom schiet die man niet op, aargh
heel naar. Wist ook wel dat ik te weinig proces had hoor, dus met die prutpresentatie erbij had ik het wel verwacht uiteindelijk. De herkansingen zijn pas in januari dus tijd genoeg
en hij ging voor mijn gevoel zo goed..
had mijn laptopje meegenomen naar school, is 'ie niet opgeladen.. en heb natuurlijk ook geen oplader mee
Ellee schreef:talievlietie schreef:Hallo! Ik ga volgend school haar (hopelijk) SPH studeren op Windesheim Zwolle.
Iemand die dat al doet daar? Ervaring met mij delen?
Wat wil je weten? Ik zit er nu in het eerste jaar.

Hadden we dus eigenlijk pas om 14.15 op school hoeven zijn. Gelukkig kon SLB + Bedrijfskunde naar voren gehaald worden. Quir schreef:Ja, 95% van alle leerlingen zijn dichtbij geplaatst...
Radiotherapie is er alleen in vlissingen, eindhoven en maastricht. Mag ik naar vlissingen, terwijl maastricht 20min fietsen is.
Gelukkig zijn het korte mee loop stages, Radiotherapie is alleen s avonds (in.vlissingen dus) en dan kan ik niet meer thuis komen. Zijn aan het proberen vlissingen en rotterdam dichterbij te krijgen.