Toekomstige studenten HBO

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Toekomstige studenten HBO

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 16:26

Heb mijn tentamen ook terug een 8.2 :) had net aan voldoende verwacht dus ben heel blij. Nu heb ik 11 punten kan er nog 4 krijgen, alleen dat tentamen heb ik nog niey terug

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 16:28

Goedzo!

Ik wil zo graag mijn laatste punt terug :') Waarom schiet die man niet op, aargh _O-

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 16:58

Gisteren mijn presentatie gehad en gehaald, maar weet nog niet met wat voor cijfer. Dit werd gekoppeld aan een ander vak waarbij je tijdens de les moest laten zien of je het kon (goede inzet, 100% aanwezig etc weet de exacte beoordeling niet) dat vak heb ik ook gehaald en dan zijn samen 3 studiepunten. Ook moesten we dit blok een event organiseren (hele blok mee bezig geweeest) en gisteren hebben we die aan de klas gegeven. Die is waarschijnlijk ook voldoende, krijg ik volgende week te horen. Vandaag een zwemtentamen gehad en aerobics tentamen (moest je een lesvoorbereiden en geven) ook allebei gehaald. Tot nu toe gaat het dus goed.

Volgende week donderdag nog wel een pittig theorie examen, maar ik ben keihard aan het leren, dus ik hoop dat dat gewoon goed komt :D

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 18:05

Pff mijn presentatie ging slecht joh! Heb helaas ook maar een 5, heb het dus niet gehaald. Maar is niet heel erg, kan hem in januari herkansen. Van de week hoor ik meer van mijn mentor want iedereen die moet herkansen krijgt een apart 'programma'. Dus dat is wel fijn... Hoef ik in ieder geval niet het hele project opnieuw te doen.

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 18:14

Warboel. wat balen.. Vind je presenteren lastig? Wel fijn dat je niet het hele project hoeft te herkansen!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 19:22

Nou opzich niet. Als ik gewoon naast een computer presenteer via de beamer met de docenten op een afstand voor me gaat het prima!

Alleen gister moesten we alles ophangen/neerzetten. Dus zonder beamer. En toen kwamen er tot overmaat van ramp 5 docenten heel dicht bij me staan :') heel naar. Wist ook wel dat ik te weinig proces had hoor, dus met die prutpresentatie erbij had ik het wel verwacht uiteindelijk. De herkansingen zijn pas in januari dus tijd genoeg :)

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 00:22

oliebol, een 4.2 voor rekenvaardigheid ;( en hij ging voor mijn gevoel zo goed..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 02:15

Balen van de presentatie en rekenvaardigheid bij jullie ... Komt goed bij de volgende keer!
Goed naar de eventuele feedback kijken/luisteren.

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 04:16

talievlietie schreef:
Hallo! Ik ga volgend school haar (hopelijk) SPH studeren op Windesheim Zwolle.
Iemand die dat al doet daar? Ervaring met mij delen?

Wat wil je weten? Ik zit er nu in het eerste jaar.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 15:51

Nou ik had mijn eerste tentamen een dikke onvoldoende. een 2.9! en ik heb me helemaal kapot geleerd.. ik zit er dus gelijk een beetje doorheen..
wel had ik voor mn werkstuk een 8 maar dat maakt helaas niets goed haha.
en nu heb ik ook nog eens allemaal drama vakken waar ik echt echt echt niet van hou.. bahhhh

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 16:50

Balen! Klote is dat he? Ik heb drie weken geleerd voor mijn tentamens en ik heb een 6 voor de ene en de andere stonden allemaal onbekende dingen in. Voelde alsof ik helemaal niet had geleerd..

Ik hoop dat het allemaal nog goed komt.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 17:44

Naja het was ook wel zo dat de meesten er voor zouden zakken.. We waren gewaarschuwd maar ik had echt wel een 5 ofzo verwacht.. Ik heb op het mbo nooit echt hoeven blokken.. Karma he

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 12:16

Ik heb weer een slimme actie :') had mijn laptopje meegenomen naar school, is 'ie niet opgeladen.. en heb natuurlijk ook geen oplader mee _O-

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 13:49

Ellee schreef:
talievlietie schreef:
Hallo! Ik ga volgend school haar (hopelijk) SPH studeren op Windesheim Zwolle.
Iemand die dat al doet daar? Ervaring met mij delen?

Wat wil je weten? Ik zit er nu in het eerste jaar.

Ben op de opendag geweest, maar toch benieuwd hoe een leerling het vind zonder dat de leraar op de nek staat te hijgen :')
Dus of het echt zo leuk is als ze zeggen, ik denk van wel, sfeer vond ik iig wel fijn. Mijn mam ook (die heeft daar SPH gedaan een aantal jaar terug)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 14:13

Nou vandaag anderhalf uur heen en ander half uit terug voor een college van.. Jawel. 20 minuten.
Maandag voortaan vrij dus :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 15:53

Hier ook eerste 2 lessen gemist.. en blij toe ze hadden niks gedaan!
lkkr langs paardje geweest en nu wel even op school tot 5.

nog steeds een cijfer niet terug... duurt nu wel erg lang..

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 16:54

Wij braaf in het lokaal te wachten en wachten. Normaal is mijn SLB docent wel wat traag, maar 10 minuten was zelfs voor haar lang.. Blijkt ze er niet te zijn.. *facepalm* Nouja, lekker vroeg thuis :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 17:14

OV verloren .... ^)

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 17:31

Oh balen!

Wij hadden vandaag ook zoiets fijns, om 11.15 hadden we 3 uur Nederlands, dan een tussenuur en dan weer les, zitten wij in het lokaal te wachten op die vrouw van Nederlands, is ze er niet := Hadden we dus eigenlijk pas om 14.15 op school hoeven zijn. Gelukkig kon SLB + Bedrijfskunde naar voren gehaald worden.

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 17:35

Quir schreef:
Ja, 95% van alle leerlingen zijn dichtbij geplaatst...

Radiotherapie is er alleen in vlissingen, eindhoven en maastricht. Mag ik naar vlissingen, terwijl maastricht 20min fietsen is.

Gelukkig zijn het korte mee loop stages, Radiotherapie is alleen s avonds (in.vlissingen dus) en dan kan ik niet meer thuis komen. Zijn aan het proberen vlissingen en rotterdam dichterbij te krijgen. :)

Dat is lekker geregeld zeg.. Eventueel ken ik nog wel iemand die op kamers zit in vlissingen mocht je een slaapplek zoeken, dan kan ik het vragen.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 17:48

Pff ik ben gesloopt, ben bang voor een zware periode en dit was pas de eerste dag _O-
Heb een rooster waarbij ik geen enkele dag meer vrij ben en 3 keer om 6 uur op moet, wat op zichzelf al slopend is voor mij _O-
Daarnaast wil ik gewoon echt knallen volgende periode dus ga even alles opzij zetten behalve school... :P

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 17:50

Ah wat een vervelend rooster heb jij! :(:) (even gespiekt haha) Dan ziet die van ons er nog redelijk fijn uit :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 18:06

ja eerst zaten alle uren van de donderdag op woensdag, dan was het nog wel te doen. Maar dit is gewoon poedersuiker, vooral omdat ik soms 3 uur reis van 1,5 uur les. Dat is gewoon echt naar.

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 18:12

Dat is echt klote ja. En wil/moet je verplicht naar alle lessen? Anders zou ik gewoon een keer skippen haha _O-

HBO is wel slecht vind ik, eerst ging ik altijd netjes naar school, ook al was het niet verplicht, altijd op tijd etc, en nu skip ik zo vaak een les :=

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 18:22

Nee ik wil eigenlijk wel altijd gaan haha.
Sowieso zijn PCV, OND, OOW, SLB verplicht, en marketing heeft liever ook dat je er altijd bent, dan blijven er weinig dagen over dat ik niet hoef hahaha _O-
Maar ik ben een goede leerling en wil echt zo veel mogelijk lessen volgen.
Ik ben niet altijd op tijd maar ben er wel bijna altijd hahaha, terwijl ik vorig jaar veel meer spijbelde :P