Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PercyLeen schreef:stef schreef:Je kan nog zoveel pluspunten hebben, als ze alleen maar naar je opleiding van 14 jaar terug kijken, houdt het kennelijk op....
Wat frustrerend zeg, en als je ze nou eens heel brutaal op belt? Laat je iig zien dat je wil en brutaal genoeg bent
stef schreef:Ik heb mijn cv bewust al verbouwd zodat nu eerst mijn werkervaring komt, en als laatst pas mijn opleiding.
Opleiding gastvrouw heb je niet zoveel aan als je een kantoor functie zoekt
annastasia schreef:Ik had er eerst niet op staa dat ik mijn hbo niet had afgerond, nu wel. Maar iedereen begint daar over. Ik ben niet voor niets na 3,5 jaar afgehaakt. En vind het niet fijn om daar telkens over te moeten hebben.
Symbeami schreef:annastasia schreef:Ik had er eerst niet op staa dat ik mijn hbo niet had afgerond, nu wel. Maar iedereen begint daar over. Ik ben niet voor niets na 3,5 jaar afgehaakt. En vind het niet fijn om daar telkens over te moeten hebben.
Kun je het niet zo op je cv zetten dat je een beetje in het midden laat of je het al dan niet succesvol afgerond hebt?
Ik heb echt nog zelden mee gemaakt dat er over mijn opleidingen werd door gevraagd...
annastasia schreef:Bah! Een diploma is echt geen bewijs van wat je kunt. Jammer dat ze daar nog steeds aan refereren.
SplashIsLief schreef:annastasia schreef:Bah! Een diploma is echt geen bewijs van wat je kunt. Jammer dat ze daar nog steeds aan refereren.
Ik heb/had op mijn cv staan: Een diploma is een bewijs van wat je hebt gedaan, niet van datgene dat je kunt.
Daar sta ik ook volledig achter, ook al heb ik wel een (universitair) diploma.
SplashIsLief schreef:annastasia schreef:Bah! Een diploma is echt geen bewijs van wat je kunt. Jammer dat ze daar nog steeds aan refereren.
Ik heb/had op mijn cv staan: Een diploma is een bewijs van wat je hebt gedaan, niet van datgene dat je kunt.