Onze school betaalde alleen het 'standaardpakket', dus een examenbundel voor ieder vak

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xJolien schreef:Hebben jullie van alle vakken de Samengevat?
Onze school betaalde alleen het 'standaardpakket', dus een examenbundel voor ieder vakAlleen voor wiskunde en scheikunde hebben we een examentrainer gehad ipv examenbundel, echt niét handig!
Onze school betaalde alleen het 'standaardpakket', dus een examenbundel voor ieder vakAlleen voor wiskunde en scheikunde hebben we een examentrainer gehad ipv examenbundel, echt niét handig!
Gracezellaa schreef:Pferdelove schreef:Vraaagje natuurkunde!
Bij het examen 2009 - II en dan de vraag bij radarcontrole:
Bepaal met behulp van figuur 2 de snelheid van de naderende auto in km/h
Hoe komen ze dan aan een golflengte van 9,0x10^-3?
labda= 9mm = 0.009 m = 9,0x10^-3 m
miss_lizje schreef:Snap helemaal niks meer van natuurkunde. Wanneer de docent het uitlegt snap ik het prima, maar ik pak kennelijk mijn opgaves verkeerd aan bij de oefen examens waardoor ik erg laag scoor. Maar waar het aan lag precies en hoe ik het kon oplossen wist de docent zelf ook niet. Mijn enige hoop is dat je teminste ook nog punten krijg voor alleen het opschrijven van formules bij veel opgavens.