Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En aangezien ik er om 9 uur moet zijn....
Moet k om 6:45 de tram hebben
Heeft geen zin om de dag van tevoren naar Arnhem te gaan.
Vanaf Den Haag is de eerste reismogelijkheid dat ik om 8:55 aankom
is wel erg strak gepland xD als er dan wat vertraging is .....

want ik wil geen risico's lopen met vertragingen. 
Klaagde buurman ook al over...
xD) 

Was weer leuk!
Gaat bijvoorbeeld alleen maar in zijn achteruit als je je been onder een exacte hoek hebt en exact deze kracht op de teugels uitoefent.. ofwel heel voorzichtig proberen en dan doet hij het ineens.. Maar de keer erna vertikt hij het weer
Galopperen werd 'm ook niet, we hebben alleen de linkerhand gedaan en laat dat nu net de hand zijn waar hij ofwel geheel niet aanspringt of in rechtergalop
stom beest. We moesten op de volte dus het werd niet aanspringen. Of nou ja 5 meter ofzo, toen weer terug genomen want hij zat verkeerd. Maar hij heeft het tenminste even gedaan, daar ging het om
komt altijd even knuffelen als je bij hem in stal gaat staan. Echt een leuk beest
Okee goed om te weten, had steeds het idee dat het niks hielp wat ik deed. Maar het was wel goed, dat is mooi. Ben ook wel trots op hem en ook een klein beetje op mij
. Oh en we moesten ook rechtstaan in de beugels en dan halthouden-achteruit-aandraven-terugnemen.. voor iets van 5 minuten lang ofzo
Had het gevoel dat het veel langer was. Dat is dus echt niet cool voor je enkels en je beenspieren. Mn instructrice moest d'r fustratie kwijt ofzo, ze heeft zondag in haar les hetzelfde moeten doen 
Dat was een bezig dienstje! Vanaf 20 tot 23 eigenlijk aan een stuk doorgewerkt! 

geeeen ziiiiin..