Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
patpen schreef:Dank jullie wel! Mijn man vond dat ik te kieskeurig was met het werk en toen heb ik gezegd: als ik zou willen, zou ik zo bij de post aan de slag kunnen hoor als voorbereider! Min of meer uit baldadigheid gesolliciteerd en met succes. Gemiddeld 12 uur per week, 3 dagen (di/do/za). Werk eindigt als de post gesorteerd is..... Dus hoe sneller je werkt, hoe eerder je weer naar huis kunt
.
Ik vind het sowieso erg lastig als werkgevers vinden dat je niet teveel zelf na mag denken.. maar goed, dat is een ander verhaal 
Alleen dan wat ik deed in de weekenden en dan nu fulltime.
Had niet gedacht dat ik er doorheen zou komen.. patpen schreef:En ik heb (voorlopig) weer werk
![]()
Ben net terug van het gesprek bij de post voor de functie als sorteerder. Alles is direct getekend en ik mag volgende week beginnen. Zal wel even wennen worden aan de tijden: of 6.00 of 7.15 beginnen. Volgende week dinsdag om 7.15 beginnen, samen met nog een paar nieuwe. Wat niet in de advertentie stond: het is een functie t/m 31-8, mogelijk medio september. Nou ja, voorlopig heb ik werk!!!!
Hopelijk wordt het wat! Om wat voor functie gaat het?
Zo ben je iig voorlopig van de straat en kun je ook iets rustiger uitkijken naar iets anders 
Was met nog 2 anderen uit de brieven gepikt. Telefonisch nog wat vragen beantwoord en er wordt nu 1 iemand uitgenodigd voor een gesprek.. ik hoop ZO dat ik dat ben
Het is voor mij de perfecte functie
Het irritante is dat ik in mijn hoofd alweer allemaal plannen aan het maken ben voor ALS ik wordt aangenomen
SuperLiesje schreef:Het irritante is dat ik in mijn hoofd alweer allemaal plannen aan het maken ben voor ALS ik wordt aangenomen

Ik en mijn vriend willen heel graag een hond, maar ik werk nu 32-36 uur en mijn vriend werkt ook vrij veel (op de boerderij, dat wel) dus een pup is dan niet echt heel handig
ALS ik wordt aangenomen dan kunnen we wel een hond
Want dan ga ik en minder uren werken, en kan de hond wss mee naar het werk
die zei: mocht ze aangenomen worden, dan moeten wij 2 maar is gaan praten
dus ook mijn vent was alles alvast aan het intekenen 
Hahaha leuke werkgever heeft je vriend dan! Doe mij er ook zo 1.
en eigenlijk alleen maar kijken wat de werkomstandigheden waren van iemand die via near shore solutions bij dat bedrijf werkte ) WG heeft voor 2 weken het appartement betaald + zijn ticket. Ik ben natuurlijk gewoon mee gegaan 
Ik als Belg zou best zo'n schepje rechtuitheid goed kunnen gebruiken
Ik ga eens een nachtje slapen over hoe ik mijn vraag het beste zou kunnen formuleren om toch maar niet in afronten te vallen. Pletje123 schreef:Joltsje schreef:spelfouten is not done natuurlijk
Vind het wel komisch dat je aangeeft dat spelfouten not done zijn, maar vervolgens gebruik je zelf helemaal geen hoofdletters