Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patpen schreef:Dank jullie wel! Mijn man vond dat ik te kieskeurig was met het werk en toen heb ik gezegd: als ik zou willen, zou ik zo bij de post aan de slag kunnen hoor als voorbereider! Min of meer uit baldadigheid gesolliciteerd en met succes. Gemiddeld 12 uur per week, 3 dagen (di/do/za). Werk eindigt als de post gesorteerd is..... Dus hoe sneller je werkt, hoe eerder je weer naar huis kunt
.
patpen schreef:En ik heb (voorlopig) weer werk
![]()
Ben net terug van het gesprek bij de post voor de functie als sorteerder. Alles is direct getekend en ik mag volgende week beginnen. Zal wel even wennen worden aan de tijden: of 6.00 of 7.15 beginnen. Volgende week dinsdag om 7.15 beginnen, samen met nog een paar nieuwe. Wat niet in de advertentie stond: het is een functie t/m 31-8, mogelijk medio september. Nou ja, voorlopig heb ik werk!!!!
SuperLiesje schreef:Het irritante is dat ik in mijn hoofd alweer allemaal plannen aan het maken ben voor ALS ik wordt aangenomen
Pletje123 schreef:Joltsje schreef:spelfouten is not done natuurlijk
Vind het wel komisch dat je aangeeft dat spelfouten not done zijn, maar vervolgens gebruik je zelf helemaal geen hoofdletters